[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تکرار خاطره دنیزلی این ‌بار توسط بردیف، روزنامه شیراز نوین

کادرفنی تراکتور تبریز برای ادامه حضور در لیگ بیست‌ودوم مشخص نیست و احتمالاً طی 72 ساعت آینده جانشین «قربان بردیف» معرفی خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، قربان بردیف در تصمیمی ‌غیرمنتظره و بحث‌برانگیز در پایان اردوی تراکتور در کشور ترکیه اعلام کرد که با توجه به درخواست باشگاه روسی، او قصد دارد به فوتبال این کشور بازگردد و با تعریف و تمجید از مدیران تراکتور خواست تا با جدایی او موافقت کنند تا بردیف در ادامه مسیر سرمربیگری‌اش بار دیگر در سوچی روسیه فعالیت خود را دنبال کند. مدیران تراکتور که چندان به جدایی سرمربی کهنه‌کار خود تمایل نداشتند در نهایت موافقت رسمی ‌خود را اعلام کردند.
بردیف در شرایطی از تراکتور جدا شد که در فصول گذشته همواره نیمکت تراکتور محل رفت‌وآمد سرمربیان مختلف بوده و عمر حضور هیچ‌کدام از آن‌ها به نیم‌فصل نرسید، از جان توشاک و ژرژ لینکز و مصطفی دنیزلی تا ارطغرل ساغلام و زوونیمیر سولدو و البته سرمربیان ایرانی مثل ساکت الهامی، علیرضا منصوریان و فیروز کریمی!
**خاطره «دنیزلی» برای تبریزی‌ها تکرار شد
تراکتور تبریز در لیگ بیست‌ودوم نتایج نسبتاً خوبی را همراه قربان بردیف به‌دست آورده بود. از کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در ورزشگاه آزادی تا کسب 15 امتیاز در یازده مسابقه که باعث شد تا سرخ‌پوشان تبریزی در رتبه هفتم جدول به استقبال تعطیلات فیفادی بروند. تراکتوری‌ها آخرین‌بار که در پایان هفته یازدهم سرمربی خود را تغییر دادند، در لیگ نوزدهم بود که مصطفی دنیزلی فصل را به عنوان سرمربی تراکتور آغاز کرد و توانست 18 امتیاز هم به‌دست آورد اما حضور او روی نیمکت تراکتوری‌ها 11 هفته بیشتر دوام نیاورد و به شکل توافقی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد. دنیزلی و بردیف به جز آنکه هر 2 در هفته یازدهم از تراکتور جدا شدند، یک وجه اشتراک دیگر هم در این تیم تبریزی داشتند و آن‌هم کسب پیروزی مقابل پرسپولیس بود. مدیران تراکتور که در سالیان اخیر با چالش تغییر مکرر سرمربی مواجه بوده‌اند، حالا بعد از جدایی بردیف باید به سراغ انتخاب یک سرمربی جدید بروند.
**تا 2 روز آینده سرمربی جدید معرفی می‌شود
ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به جدایی قربان بردیف و زمان اعلام جانشین او گفت: «برنامه و اردوی ما یک روز هم تغییر نمی‌کند و در پایان هفته اردوی جدید ما آغاز خواهد شد. تا 2 روز آینده هم سرمربی جدید مشخص می‌شود و طبق برنامه پیش می‌رویم». ارطغرل ساغلام که پیشتر در 2 مقطع مختلف سابقه سرمربیگری تیم تراکتور تبریز را در کارنامه خود دارد، گویا جدی‌ترین گزینه باشگاه تراکتور برای جانشینی قربان بردیف محسوب می‌شود. نکته جالب ‌توجه اینکه ساغلام در فصل گذشته در تراکتور حضور داشت و لیگ بیست‌ویکم را به عنوان سرمربی در این تیم به پایان برد اما سپس جای خود را به قربان بردیف داد و حالا گفته می‌شود که مجدداً این سرمربی ترکیه‌ای در مسیر بازگشت به تراکتور قرار دارد! تراکتور تا پایان نیم‌فصل نخست باید در مقابل تیم‌های پیکان، مس کرمان، نساجی و استقلال به میدان برود که در نخستین گام سرخ‌پوشان تبریزی بعد از تعطیلات فیفادی، سه‌شنبه 29 آذرماه باید در تهران به مصاف پیکان بروند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی