[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجتماع «طلایه‌داران» در فارس برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: اجتماعی با عنوان «طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی» در فارس برنامه‌ریزی شده است که در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار می‌شود. سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل سفلی به خبرنگاران گفت: اجتماع طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی یکی از ویژه‌‌برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج به شمار می‌رود که روز دهم آذر با حضور 10هزار نفری بسیجیان جهادگر و میهمانان استانی و کشوری برگزار می‌شود.
او با اشاره به اینکه همزمان با این اجتماع، برنامه‌های دیگری نیز پیش‌بینی شده است، برگزاری اولین جشن آب‌رسانی به 110 روستای فارس را یکی از این برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس طرح بسیج آب‌رسانی، موضوع تأمین آب شرب سالم برای 372 روستا برنامه ریزی شده بود که طی هفت ماه 110 روستا محقق شده است. قزل‌سفلی گفت: بهره‌برداری از 336 طرح محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های اجتماع یادشده است؛ این پروژه‌ها شامل احداث، تکمیل و بهسازی مسکن محرومین، آب‌رسانی کشاورزی، آسفالت راه روستایی و بین مزارع، احداث ساختمان‌های مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی، زیرساخت‌های کارگاه‌های اشتغال‌زا، ساخت سرویس بهداشتی و حمام محرومین و... است.
وی رونمایی از ماشین‌آلات بسیج سازندگی را هم یادآور شد و گفت: این ماشین آلات شامل بیل مکانیکی چرخ زنجیری، لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، غلتک، بنز کمپرسی، نیسان کمپرسی و... است که در پروژه‌های آب‌رسانی و راه سازی و در حوزه محرومیت زدایی به کار گرفته خواهد شد.
جانشین قرارگاه‌های محرومیت زدایی سپاه فجر فارس گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی فارس در عرصه محرومیت‌زدایی عمرانی، اجتماعی، سلامت، فرهنگی، کشاورزی، دامپزشکی، علمی و پژوهشی، دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی و... با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان و در قالب یک حرکت هم افزای قرارگاهی مشغول خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب هستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی