[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری مانور مدیریت بحران شهرداری منطقه هفت، روزنامه شیراز نوین

مانور مدیریت بحران با هدف مدیریت لازم و هماهنگی بین نیروها و بازدید و تست ابزارآلات و تجهیزات در مواقع بارندگی و بحران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، مانور مدیریت بحران با حضور غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، بیابانی معاون خدمات شهری منطقه هفت، شمسایی رئیس اداره بحران شهرداری شیراز، مسئولان حراست، امور شهر و فضای سبز منطقه و کارشناسان و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه هفت برگزار شد. غلامی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی شهرداری منطقه هفت در مواقع بارندگی و بحران، افزود: خوشبختانه در بارندگی‌هایی که در شهر شیراز شاهد آن بودیم، در سطح منطقه هفت مشکل خاصی ایجاد نشد و این نشان از مسئولیت پذیری همه نیروهای منطقه می‌باشد.
وی ادامه داد: همه ما باید نسبت به کاری که بر عهده داریم احساس مسئولیت کنیم و در هر پست و مقامی که باشیم، باید به بهترین نحو آن کار را انجام دهیم. همه ما نگهبان جان و مال شهروندان هستیم و با انجام به موقع کارها بی شک از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهیم کرد. این مقام مسئول تصریح کرد: با کوچک‌ترین کاری که در زمان قبل از بارندگی انجام می‌گیرد، با برداشتن یک سرشاخه یا یک زباله و پاک‌سازی جداول، در زمان بارندگی‌های شدید چه بسا از بروز یک حادثه ناگوار جلوگیری خواهیم کرد و این همان احساس مسئولیت داشتن نسبت به کارهاست که باید به آن توجه داشته باشیم. معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: سرباز و نگهبانی که در مرزها نگهبانی می‌دهد و وظیفه حفظ و حراست از مرزها را برعهده دارد، همیشه نسبت به سلاح و تفنگی که در اختیار دارد به خوبی حفاظت می‌کند تا در زمان لزوم بتواند از آن استفاده کند و همه ما نیز که مسئولیتی قبول کردیم، سلاح ما همان ابزارآلات و ماشین آلاتی است که برعهده ما گذاشته شده است و باید با حفظ و نگهداری آنها بتوانیم در زمان‌های مورد نیاز بهترین استفاده را از آنها داشته باشیم. وی تصریح کرد: امروز شهر شیراز یک شهر مدرن است و باید ابزارآلات و وسایل مورد نیاز نیز به روز باشد و مناطق یازده گانه باید نسبت به شرایط و بحران‌ها ابزارآلات و وسایل مورد نیاز در اختیار داشته باشند.
غلامی با بیان این مطلب که امیدواریم امسال شاهد بارندگی‌های مداوم در سطح کشور خصوصاً استان فارس و شیراز باشیم، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تلاش شبانه روزی و زحماتی که همه شما در مواقع بارندگی و بحران‌ها در سطح شهر انجام می‌دهید، مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود و این بارش رحمت الهی همراه با حلاوت و شیرینی برای همه باشد و شهروندان‌ به راحتی بتوانند از تماشای بارش رحمت الهی لذت ببرند. بیابانی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت نیز در این مانور گفت: به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد نیروها و ماشین آلات در مواقع بحرانی، مانور آمادگی با حضور مسئولان و نیروها و پیمانکاران برگزار شد و تمامی ابزار‌ها و دستگاه‌ها اعم از ماشین آلات، اره‌های برقی، موتور برق، پمپ‌های آب و تجهیزات انفرادی و... مورد بررسی قرار گرفت.
بیابانی افزود: از ابتدای سال جاری نیز اقداماتی در خصوص لای‌روبی رودخانه خشک و همچنین پاک‌سازی جداول روباز و روبسته در سطح منطقه انجام شد و این اقدامات به صورت مداوم در طول سال توسط نیروهای اجرایی انجام می‌گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی