[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

معاون وزیر بهداشت روند درمان روستایی فارس را ارزیابی کرد ، روزنامه شیراز نوین

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شیراز، از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تفیهان و خانه بهداشت بیدزرد بازدید کرده و از نزدیک روند خدمت‌رسانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «حسین فرشیدی» معاون بهداشت وزارت بهداشت که از ابتدای صبح دیروز به استان فارس سفر کرده است، در ابتدای این سفر، از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تفیهان بازدید کرد.
او در این بازدید ضمن گفت و گو با پزشکان خانواده، نحوه ارائه خدمات، روند معاینه بیماران، نحوه ارجاع به سطوح بالاتر و بیشترین علت موارد مراجعه به این مرکز را مورد بررسی قرار داد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت در این بازدید با اشاره به نقش مهم خدمات و مراقبت‌های بهداشتی در ارتقای سلامت جامعه، بر اهمیت تلاش مستمر دست اندرکاران این حوزه در مراکز ارائه خدمت به عنوان مسئولان سلامت مردم منطقه در مسیر ارتقای سطح سلامت مردم و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر تأکید کرد. این مقام مسئول در وزارت بهداشت در این برنامه بازدید که با همراهی دکتر «مصطفی رضایی» رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت انجام شد، به بررسی اقدامات این مرکز در زمینه مراقبت از مادران باردار نیازمند به مراقبت‌های ویژه، نوزادان، شاخص‌های مراقبت پیش از بارداری و نحوه غربالگری سلامت روان جمعیت تحت پوشش پرداخت.
معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه این بازدید که با همراهی دکتر «عباس رضاییان‌زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «محمدجواد لولیا» مدیر شبکه و ارتقای سلامت، دکتر «کرم توانی» کارشناس مسئول پزشک خانواده،  «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «علیرضا شریعتی» سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر انجام شد، در خانه بهداشت بیدزرد سفلی، به عنوان یکی از خانه‌های بهداشت زیرمجموعه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تفیهان حضور یافت.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی