[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جوانی جمعیت در اولویت باشد، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه گفت: اقدامات جهادی و ایثارگرانه پرستاران بر بالین بیماران ارزشمند است؛ مردم قدردان این جان‌فشانی‌ها هستند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، با مسئولان پرستاری این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه جامعه پرستاری ما در بحران کرونا خوش درخشیدند، بر لزوم ارتقای جایگاه این گروه از نظام سلامت تأکید کرد و افزود: اقدامات جهادی و ایثارگرانه پرستاران بر بالین بیماران بسیار ارزشمند است و مردم قدردان این جان‌فشانی‌ها هستند.
دکتر ایمانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی و افزایش جمعیت، بر لزوم تأمین زیرساخت‌ها برای اجرای صحیح آن تأکید کرد و اظهار داشت: فراهم کردن ساختارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشد.
وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، افزود: تقویت معاونت فرهنگی دانشکده‌ها در زمینه آموزش و آگاهی بخشی به دانشجویان، تعامل و همفکری بیشتر با تشکل‌های دانشجویی و صنفی در جهت رفع مسائل آنان، جذب اساتید متدین، دانشمند، نخبه و دلسوز، توسعه خوابگاه‌های دانشجویی و خوابگاه‌های متأهلان می‌بایست به صورت ویژه در دستور کار مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد. استاندار فارس پیشنهاد کرد در فضای اختصاص داده شده به ساخت بیمارستان محمد رسول الله(ص)، دانشکده پرستاری نیز ساخته شود. وی همچنین اعتباری را در راستای تعمیر و تجهیز دانشکده پرستاری حضرت فاطمه(س) اختصاص داد.
اجرای کامل تعرفه‌گذاری در بخش دانشگاهی، خیریه و خصوصی، استفاده از دانشجویان ترم آخر پرستاری در خدمات بیمارستانی، مساعدت در تأمین زمین مناسب جهت ساخت مسکن پرستارانی که در طرح جهش ملی مسکن مورد تأیید قرار گرفته اند، از نکات دیگر مورد تأکید استاندار فارس در این جلسه بود.
در این دیدار در خصوص حل مشکلات و مسائل درگیر جامعه پرستاری دستورات لازم را صادر و از پرستاران حاضر در جلسه 
قدردانی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی