[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حضور در فضای مجازی تقویت شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در آیین اختتامیه چهارمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال گفت: باید خودمان را در عرصه فضای مجازی تقویت کنیم تا دشمنان نتوانند در عرصه فضای مجازی هر دروغی را در لباس حقیقت به مخاطب ارائه دهند و این مستلزم قانون‌گذاری صحیح و پشتیبانی مالی، انسانی و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین اختتامیه چهارمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال که به میزبانی بسیج استان فارس برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان به دهن دشمن کوبید، اظهار داشت: جذاب ترین گروهی که فضای مجازی را می‌پسندند، کودکان، نوجوانان و جوانان هستند. باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کرد و به درستی آسیب‌های آن را برطرف کنیم.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در تلاش است دائماً به جمهوری اسلامی هجمه وارد کند، افزود: دشمن در پی نابودی نظام جمهوری اسلامی است؛ لیکن به لطف و اراده خداوند، تاکنون ناکام بوده و هیچ‌گاه موفق نخواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: امروز به وضوح مشاهده می‌کنیم دشمنان دست به دست هم داده‌اند، تا با هجمه تبلیغاتی و استفاده از فضای مجازی، هویت دینی و ملی ما را زیر سؤال ببرند.
نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: در شرایطی هستیم که باید همچون دوران دفاع مقدس با سرعت بیشتر در عرصه مبارزه رسانه ای پیروز و موفق شویم.
وی با بیان اینکه دشمنان، توانایی تهدید ما در جنگ سخت را ندارند و با رجوع به جنگ نرم و فضای مجازی، با ما وارد نبرد شده اند، اظهار کرد: باید خودمان را در عرصه فضای مجازی تقویت کنیم تا دشمنان نتوانند در عرصه فضای مجازی هر دروغی را در لباس حقیقت به مخاطب ارائه دهند و این مستلزم قانون‌گذاری صحیح و پشتیبانی مالی، انسانی و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی