[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بررسی لیست تیم ملی کدام بازیکنان لبه تیغ هستند؟، روزنامه شیراز نوین

2 دروازه‌بان، یک مدافع و یک هافبک دفاعی احتمالاً سفر به قطر را از دست خواهند داد.
به گزارش فوتبال 360، در شرایطی که لیست نهایی اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی مشخص شده، کارلوس کی‌روش هنوز نام خط‌خورده‌ها را مشخص نکرده است. قطعاً بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه، آخرین فرصتی بود که سرمربی پرتغالی فرصت داشت بازیکنان مورد نیاز خود را برای سفر به قطر انتخاب کند. در این بازی 3 بازیکن فرصت حضور پیدا نکردند که احتمالاً باید آن‌ها را خط‌خورده‌های نهایی لیست دانست. همان‌طور که انتظار می‌رفت 2 دروازه‌بان از لیست شماره یک‌ها خط خواهند خورد؛ محمدرضا اخباری و پیام نیازمند احتمالاً این 2 دروازه‌بان خواهند بود.
پیام نیازمند که زمانی تصور می‌شد علاوه بر مسافر جام‌جهانی بودن حتی شانس پوشیدن پیراهن شماره یک را هم می‌تواند پیدا کند حالا احتمالاً در ایران خواهد ماند. محمدرضا اخباری هم مانند نیازمند زمانی به عنوان یکی از امیدهای اصلی تیم ملی محسوب می‌شد. با این حال حضور دروازه‌بان آماده‌ای مانند علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده لژیونر باعث شد تا دروازه‌بانان ما به‌رغم آمادگی پشت خط بمانند و نتوانند مسافر قطر شوند. سامان فلاح هم قابل پیش‌بینی بود که در لیست نهایی قرار نگیرد. با توجه به تأکید کی‌روش به بازی دفاعی او نیاز به مدافعان و بازیکنان باتجربه دارد و قطعاً حضور سامان فلاح در میان آن‌ها به حضور در ترکیب نخواهد انجامید. با این‌حال سامان فلاح تا آخرین دقایق در اردوی تیم ملی حضور داشت تا مشخص شود این مدافع جوان قرار است در آینده خط دفاعی تیم ملی را بسازد و جای بازیکنان بزرگی را بگیرد.
امید ابراهیمی هم با بدموقع‌ترین مصدومیت از لیست ملی‌پوشان کنار رفت. بعید به نظر می‌رسد که در فرصت کم باقی‌مانده، کی‌روش تصمیم جدیدی گرفته و بخواهد شگفتی بزرگی در لیست نهایی تیم ملی رقم بخورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی