[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

قاتل متواری یک روز پس از قتل دستگیر شد، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد. 
سرهنگ «محمدهاشم قسام» در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستاهای شهرستان فسا، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی 44ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان 53ساله خود درگیر شده و وی را با اسلحه شکاری مجروح کرده و از محل متواری شده است.
این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعات نخستین، اقدامات تخصصی خود را جهت دستگیری قاتل متواری آغاز کردند.
سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی‌های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط مأموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه قاتل جهت ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به این شهرستان انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: معتمدان و ریش‌سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این چنین حوادث تلخ و ناگوار دارند و احیای این فرهنگ دیرینه از ضروریات است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی