[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انتقاد شدید حشمت مهاجرانی از کی‌روش و فدراسیون ، روزنامه شیراز نوین

ایلنا/ حشمت مهاجرانی نسبت به عملکرد کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ‌ایران در جام جهانی انتقادش را مطرح کرد.
او می‌گوید، کارلوس کی‌روش نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی در مسابقات آینده باشد.
وی درباره نحوه انتخاب کی‌روش گفت: باید به عقب برگردیم از برکناری مربی قبلی و حمایت یک یا دو بازیکن، بازیکنانی که حد و حدود خود را نمی‌شناسند و فساد و باندبازی و آمدن آقای تاج و نبی و در نهایت انتخاب کی‌روش.
مهاجرانی درباره بازی‌های ‌ایران در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: مقابل انگلستان به گونه‌ای ظاهر شدیم که انگار یک بازی تمرینی بود و فکر می‌کنم هر جا غیر از‌ ایران بود بعد از آن شکست سنگین حتماً سرمربی اخراج می‌شد اما لعنت به ‌این فوتبال بی‌حساب که ‌اینچنین مسائلی را شاهد هستیم. اصلاً در کشور خودمان مربی نداریم که باید حتماً و تحت هر شرایطی کی‌روش را انتخاب کنند؟! ده دقیقه پایانی بازی‌مان مقابل ولز را در نظر بگیرید خیلی از مسائل دست‌تان می‌آید؛ نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهیم درس بگیریم.
سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1978 افزود: روش بازی که کی‌روش انتخاب کرد را همه دیدند و شاهد آن بودند که چطور بازیکن ما وزن حرکتی نداشت، از سوی دیگر هر بار حمله کردیم شانس داشتیم چه بسا که در 10 دقیقه پایانی بازی‌مان شانس‌هایی را ‌ایجاد کردیم اما روش مربی ما ‌این بود که اول گل نخوریم و با ارائه یک فوتبال اقتصادی پرتغالی که روش‌ کی‌روش است تک‌امتیاز را بگیریم. کی‌روش نتوانست تیم را آماده مسابقه کند و آرایش و انتخاب غلط بود که موجب شد از صعود باز بمانیم. بعد از ناکامی‌مان هم هیچ‌کس از کی‌روش توضیح نخواست.
وی در پایان گفت: سه نفر بودند که در مورد همه چیز فوتبال ما تصمیم می‌گرفتند؛ آقای تاج، نبی و وزیر ورزش که حالا یک نفر دیگر به‌ این جمع اضافه شده و فوتبالیست می‌آید و مصاحبه کرده و از کی‌روش حمایت می‌کند که او باید بماند و از حضور پرقدرت تیم با کی‌روش در جام ملت‌ها صحبت می‌کند که من واقعاً نمی‌دانم باید در ‌این مورد چه بگویم و چه صحبت دیگری را انجام دهم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی