[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زیرساخت‌های پژوهشی تقویت شود ، روزنامه شیراز نوین

تقویت زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی بودجه‌های پژوهشی، مهم‌ترین تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی شیراز در نشست دیروز اعضای شورای پژوهشی دانشگاه بود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در نشست شورای پژوهشی دانشگاه، با تقدیر از فعالیت‌های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: پایه و اساس دانشگاه و محیط علمی، پژوهش است که به توسعه آموزش منجر شده و در نهایت، در تقویت حوزه بهداشت و درمان نیز نتایج مثبتی به همراه دارد.
او با بیان اینکه روش‌های تحقیق و پژوهش هر روز در دنیا به‌روزرسانی می‌شود، افزود: ما نیز باید تلاش کنیم تا همگام با پیشرفت این شیوه‌ها گام برداشته و در کنار تقویت زیرساخت‌های پژوهشی در دانشگاه، بودجه‌های پژوهشی را به‌روزرسانی کنیم. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه اساتید سرمایه‌های دانشگاه هستند و با کار و تلاش خود زمینه را برای رشد علمی دانشگاه فراهم کرده اند، تأکید کرد: دانشگاه خانه همه اساتید است و باید به اساتید جوان کمک کنیم تا در مسیر رشد و توسعه دانشگاه به ویژه در حوزه پژوهش، با انگیزه لازم گام بردارند.
دکتر حسینی با تأکید بر اهمیت حرکت به سوی فعالیت‌های دانش‌بنیان و کاربردی‌بودن طرح‌های پژوهشی اضافه کرد: توجه به پژوهش و پژوهشگران کاری بسیار ارزشمند است و پژوهش‌هایی که در جامعه تأثیرگذار و برای سلامت مردم مفید است، باید معرفی شود و مورد تقدیر قرار گیرد. او محوریت بخشیدن به پژوهش را از اولویت‌های جامعه دانشگاهی برشمرد که باید در هر شرایطی پیگیری شود و محدودیت‌های احتمالی نباید مانع تحقیقات و پژوهش‌های علمی باشد. دکتر «مهتاب معمارپور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این حوزه، به رئیس دانشگاه ارائه کرد.
اعضای شورای پژوهشی دانشگاه نیز راهکارهای پیشنهادی خود را برای توسعه و ارتقای پژوهش در دانشگاه ارائه دادند. نشست شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح دیروز، نوزدهم آذر 1401، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و اعضای شورای پژوهشی دانشگاه، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز 
برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی