[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خوابگاه‌های دانشجویی بازسازی شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بازسازی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید به ارزش ۴۰میلیارد ریال خبر داد.
«سید مجتبی میرابراهیمی» در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اعلام این خبر گفت: با حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملیات بازسازی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه با هزینه ۴۰میلیارد ریال آغاز شده است.
میرابراهیمی از اسکان دانشجویان دولتی در سال جاری با توجه به افزایش پذیرش دانشجو خبر داد و افزود: برای دانشجویان شهریه پرداز نیز تفاهم‌نامه‌هایی با خوابگاه‌های خصوصی به امضا رسیده تا بتوانند با پرداخت هزینه شخصی، از این تسهیلات استفاده کنند.
این مقام مسئول در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش تراکم خوابگاه‌ها با توجه به شرایط پذیرش دانشگاه نسبت به سال قبل اظهار کرد: نام‌نویسی دانشجویان علاقه‌مند به استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی به صورت الکترونیک انجام شده و دانشجویان به طور مستقیم به خوابگاه‌ها معرفی شدند.
او با بیان اینکه بیش از ۱۰هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به تحصیل هستند، افزود: از این تعداد حدود چهارهزار دانشجو در ۱۴ خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز سکونت دارند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خوابگاه ۸۰واحدی متأهلان، با نام مبارک حضرت احمد بن موسی(ع) متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در شهر صدرا نیز در اختیار دانشجویان متأهل قرار گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی