[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حاکمان باید مطالبات دانشجویان را بشنوند، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان، علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه قطعاً حاکمان باید مطالبات دانشجویان را ببینند و بشنوند، اظهار داشت: نباید فراموش کرد که شکستن شیشه، اغتشاش، به هم ریختن سلف سرویس و... جزو مطالبات و درخواست قشر دانشجو نیست.
پاک فطرت با اشاره به اینکه شنیدن صدای جوانان و دانشجویان امری بسیار مهم و ارزشمند است و مسئولان باید به حرف‌های این اقشار توجه کنند، گفت: قطعاً مسئولان باید به مشکلات این دو قشر رسیدگی کنند و فراهم کردن زمینه و شرایط مناسب جهت ادامه تحصیل این افراد از وظایف اصلی هر مسئولی به شمار می‌رود.
نماینده شیراز و زرقان افزود: دانشجویان باید با علم روز دنیا همگام پیش روند تا در آینده دولت بتواند زمینه دادن مسئولیت و فراهم ساختن کشور را به این قشر ارزشمند فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه هنوز موضوعاتی مانند افزایش هزینه‌های دریافت مدارک دانشگاهی و ممنوعیت مهاجرت دانشجویان در مجلس مطرح نشده است، بیان داشت: بنده در جریان این دو طرح نیستم و درباره این طرح‌ها هم چیزی نشنیدم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا در حال حاضر با هزینه کردن دلارهایش از طریق رسانه‌های وابسته به خود به شایعه‌سازی روی آورده، خاطرنشان کرد: قطعاً هدف این‌ها براندازی نظام جمهوری اسلامی است و تمام اهداف آمریکایی‌ها در شعار معدود افراد داخلی مشخص است.
پاک فطرت در ادامه با بیان اینکه متأسفانه موضوعی که هنوز در مجلس مطرح نشده است توسط رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شود، تصریح کرد: بنده اطلاعی از مطرح شدن این طرح در دولت ندارم و قوه مجریه می‌تواند مکانیسم‌های اجرایی را بنویسد.
نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در وزارت علوم مبنی بر اشتغال دانشجو یان بعد از تحصیل، گفت: خوشبختانه در حال حاضر راه‌اندازی بیش از۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان توانسته زمینه شغلی خوبی برای دانشجویان فراهم کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی