[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشرفت آزادراه در مسیر جنوبی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از تداوم عملیات اجرایی بزرگ‌راه شیراز- فسا- داراب- بندرعباس در سه قطعه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌راه شیراز- فسا- داراب- بندرعباس فعال است. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث بزرگ‌راه شیراز- فسا- داراب- بندرعباس، بیان کرد: عملیات احداث این بزرگ‌راه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان به طول ٣٥٠ کیلومتر به عنوان یکی از محورهای شریانی پرتردد استان در حال انجام است. او ادامه داد: این بزرگ‌راه یکی از محورهای ارتباطی فارس با استان هرمزگان محسوب می‌شود که در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد. مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: حدود ٢١٤ کیلومتر این این بزرگ‌راه حدفاصل شیراز- سروستان- فسا تقاطع جلیان و سه راهی دولت‌آباد- کمربندی داراب-جنت‌شهر به صورت کامل به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.
طالبان خاطرنشان کرد: حدود ٧٥ کیلومتر حد فاصل تقاطع جلیان- سه راهی دولت آباد و خروجی جنت شهر- قلعه بیابان توسط پیمانکار در حال اجراست و در حال حاضر حدود ٢٥ کیلومتر از ٧٥ کیلومتر در حال احداث زیرسازی به اتمام رسیده و آماده اجرای آسفالت است.
او تصریح کرد: در حال حاضر نیز علی‌رغم مطالبات بالای پیمانکار، پروژه در سه قطعه فعال بوده و امیدواریم با تأمین اعتبار لازم و به موقع از منابع مختلف، به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی