[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کارگاه‌های غیرمجاز تولیدکننده مصالح ساختمانی تعطیل شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: تخلف ۶ کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در شهرستان مرودشت محرز شد و این واحدها با حکم شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان تعطیل شدند.
به گزارش دریافتی روز دوشنبه از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس، غلامرضا سالاری در این باره افزود: با گزارش بازرسان اداره کل استاندارد در خصوص فعالیت ۶ کارگاه غیرمجاز تولید مصالح ساختمانی در حومه شهرستان مرودشت، متصدیان این واحدها به تعزیرات احضار شدند. سالاری افزود: بنا بر بررسی‌های به عمل آمده، مصالح تولید شده در این کارگاه‌ها از استحکام لازم برخوردار نبوده و قابلیت عرضه در بازار را نداشتند.
شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین اعلام کرد: یک‌هزار و ۶۰۰ جعبه انواع سیگار خارجی از یک خودروی پژو در شهرستان لامرد کشف شد. سالاری با اشاره به بازداشت راننده پژو و تشکیل پرونده ای در این رابطه افزود: شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لامرد که رسیدگی به این پرونده را به عهده داشت، تحقیقاتی را پیرامون موضوع انجام داد و در نهایت ‌مشخص شد که کالاهای کشف شده قاچاق بوده و به قصد توزیع در سطح بازار در حال حمل بوده است.
وی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سیگارهای مکشوفه و جریمه سه‌میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد. شهرستان لامرد در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع است. بنا بر خبر دیگری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر تولید و عرضه آجرهای فاقد کیفیت در یک کارگاه آجرپزی واقع در حومه شهر شیراز، پرونده ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.
سالاری با اشاره به احضار متصدی کارگاه به تعزیرات افزود: بر اساس اعلام اداره کل استاندارد، آجرهای تولیدشده در کارگاه مذکور غیراستاندارد بوده و متصدی کارگاه نیز بدون دریافت مجوزهای قانونی اقدام به فعالیت کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه سه‌میلیارد ریالی واحد تولیدی متخلف صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی