[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرمایه‌گذاران لار به صنعت ورود کنند، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از افزایش 66هکتاری مساحت شهرک‌های صنعتی لارستان با اجرای طرح‌های توسعه خبر داد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، سید مصطفی هاشمی در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لار افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، وسعت منطقه، وجود سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی لارستانی مقیم کشورهای حوزه خلیج ‌فارس و نیز نزدیکی با کشورهای حاشیه حوزه خلیج ‌فارس، توسعه و تکمیل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این شهرستان در اولویت قرار دارد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی لار، بیرم، حسن لری و پشت سنگر گفت: انتظار است سرمایه‌گذاران منطقه لارستان از این ظرفیت‌ها برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه در شهرک صنعتی لار و ناحیه پشت سنگر افزود: با اجرای این طرح‌ها 66 هکتار به ناحیه پشت سنگر و 16 هکتار به شهرک صنعتی لار 
افزوده شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: اجرای زیرساخت‌ها در طرح‌های توسعه این شهرک‌ها در برنامه این شرکت قرار گرفته است و زیرساخت‌ها برای واگذاری به طرح‌های صنعتی صنعتگران آماده می‌شود.
هاشمی عنوان کرد: در شهرک صنعتی لار که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی جنوب است، 150 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و دارای 75 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 8۰۰ نفر است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از انعقاد 44 قرارداد در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر خبر داد و گفت: از این تعداد 13 واحد با اشتغال 150 نفر در مرحله بهره‌برداری است.
وی همچنین با اشاره به لزوم تعیین اولویت‌های زیرساختی برای ناحیه صنعتی بیرم گفت: به زودی بازدید فنی و کارشناسی از این ناحیه انجام و درخصوص اجرای طرح‌ها تصمیم گیری می‌شود. در این جلسه مسائل و مشکلات 3 طرح سرمایه‌گذاری نیز بررسی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی