[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۷۰۷
  • دوره جدید

پاسخگویی به ۱۵ هزار تماس در نوروز امسال، روزنامه شیراز نوین

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مرکز 137 در نوروز 98 به صورت 24 ساعته پاسخگوی بیش از 15 هزار تماس شهروندان و مسافران بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی با اعلام این خبر اضافه کرد: حدود 46درصد از تماس ها با مرکز 137 مربوط به راهنمایی مسافرین و شهروندان و 34درصد از کل تماس ها مربوط به آبگرفتگی و درخواست پاکسازی معابر و منازل بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن اشاره به اینکه در 4 روز نخست سال جاری بالغ بر 56درصد تماس‌ها با مرکز 137 از سوی مسافران و به منظور اطلاع‌یابی از مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات عمومی شهر، مراکز اسکان و... بود، افزود: از پنجم فروردین ماه با شروع بارندگی ها بیشتر تماس ها به موضوع آبگرفتگی، پاکسازی و نظافت معابر اختصاص یافت.
دهقانی از مرکز 137 به‌عنوان مهمترین درگاه ارتباطی شهروند با شهرداری یاد کرد و گفت: افزایش تعداد کارکنان مرکز، افزایش خطوط تلفن و داده کاوی از اطلاعات ثبت شده در این سامانه از جمله برنامه های سال جاری برای ارتقای مرکز 137 و پاسخگویی هر چه شایسته‌تر به شهروندان است. براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران، ترافیک شهری و... مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی