[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیک در یک واحد خبازی در مرودشت، روزنامه شیراز نوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیک برای نخستین بار در یک واحد خبازی در این شهرستان، علاوه بر پیشگیری از ازدحام، رضایت مشتریان را به همراه داشته است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، منصور امیریان با بیان اینکه با استفاده از این دستگاه در نانوایی‌ها می‌توان از ازدحام و کلافگی مردم پیشگیری کرد، افزود: در این حالت، مشتریان به این دلیل که از سیستم بلیت دریافت می‌کنند، با خیالی آسوده منتظر فرارسیدن نوبت خود از سیستم نوبت‌دهی هستند. امیریان با بیان اینکه در نانوایی مذکور علاوه بر نان تافتون در طول هفته حدود 30 کیلوگرم نان جو نیز پخت می‌شود، اظهار کرد: در این واحد خبازی روزانه دوهزار قرص نان پخت می‌شود و بیش از 200 نفر مشتری در سیستم نوبت‌دهی ثبت می‌شوند.
این مقام مسئول استفاده از آرد کامل در این نانوایی که میزان سبوس‌گیری بسیار کمی دارد، استفاده از مخمر و خمیر ترش و استراحت دهی دوساعته به خمیر به منظور طی کردن فرایند تخمیر را از دلایل کیفیت بالای نان، ماندگاری و رضایت مشتریان ذکر کرد.
امیریان با بیان اینکه با توجه به کیفیت بالای نان معمولاً تقاضای مشتریان بیش از میزان فروش نان است، یادآور شد: در واحد خبازی مذکور برای پنج نفر اشتغال‌زایی شده است که دو نفر از آنها بانوان هستند. 
وی اضافه کرد: سیستم نوبت‌دهی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان، یکسان‌سازی ارائه خدمات در نانوایی‌ها و کسب رضایت مشتریان امری ضروری است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی