[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

تعامل برای توسعه دوجانبه، روزنامه شیراز نوین

مذاکرات مدیران شهرهای شیراز و صدرا برای رفع گره‌های کور دو شهر صورت گرفت. این نشست هم‌اندیشی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و شهر شیراز مسائل و مشکلات مرتبط این دو شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی صدرا، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی در ساختمان شورای اسلامی شهر شیراز در نشست مشترکی با رئیس و سایر اعضای شورای شهر شیراز با هدف بررسی موضوعات مرتبط با عمران و توسعه شهر صدرا و شهر شیراز، شناسایی موانع پیش رو و برنامه‌ریزی برای برطرف کردن مشکلات حضور یافتند. 
هاشم عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در ابتدای این نشست گفت: شهرهای شیراز و صدرا از بسیاری جهات بهم مرتبط هستند؛ به طور مثال از 24هزار دانش‌آموز صدرا حدود 9هزار نفر به صورت روزانه به شهر شیراز رفت و آمد دارند و این موضوع خود بیانگر اشتراکات برخی مسائل مابین این دو شهر می‌باشد.
در ادامه جلسه، پرنیان شهردار صدرا اظهار داشت: شهر صدرا در ابتدا در دهه 70 به عنوان شهری برای کنترل سرریز جمعیت شیراز در نظر گرفته شده بود، ولی اکنون سرریز جمعیت شیراز، استان فارس و حتی استان‌های هم‌جوار در این شهر ساکن هستند؛ بدون اینکه به زیرساخت‌های موردنیاز آنها توجهی شود.
پرنیان با اشاره به احداث جاده قره‌پیری و جلسات برگزارشده در این خصوص، خواستار برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تعامل بین مجموعه مدیریت شهری شیراز و صدرا در جهت رشد و توسعه و حل کردن مشکلات مشترک گردید.
در ادامه جلسه، تذروی رئیس شورای شهرستان با بیان اینکه این جلسه جهت آشنایی و بیان مشکلات است و جلسات بعدی برای حل مشکلات پروژه قره‌پیری (تقاطع آرین) باید به‌صورت عملی باشد و با حضور شهرداران، ریاست کمیسیون‌های حمل و نقل و عمران و مسئولان مربوطه باشد و در صورت نیاز از مشاوره مدیرکل و استاندار محترم بهره برد. طاهری رئیس شورای اسلامی شیراز نیز با تأیید صحبت‌های تذروی، پیشنهاد ایجاد یک کارگروه مشترک بین کمیسیون‌های حمل و نقل و عمران شورای اسلامی صدرا و شیراز با حضور معاونان فنی و حمل و نقل دو مجموعه در جهت مشخص نمودن ریز مباحث این پروژه‌ها 
را داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی