[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جواد نکونام: بازیکن بی انضباط باید تنبیه سخت شود ، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم فولاد خوزستان با گلایه از حواشی و مشکلاتی که تیمش اخیراً داشته است، گفت: امسال کسی نبود که ‌این حواشی را مدیریت کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در حاشیه تمرین دیروز (جمعه) تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: شروع تمرینات خوب بوده، یک بازی دوستانه خوب داشتیم و توانستیم بچه‌ها را به شرایط روحی و روانی خوبی برسانیم اما واقعیت‌ این است که ‌این تعطیلات اگر به سود همه تیم‌ها شد تا قبل از اردویی که ما در امارات داشتیم، حواشی و مشکلات زیادی برای ما ‌ایجاد کرد و شرایط اصلاً خوب نبود. واقعیت ‌این است که تنها بودیم و غیبت بازیکنان به ما لطمه زد. از ‌این موضوع گلایه داشتیم و آن را اعلام کردیم. با ‌این وجود اردوی امارات خیلی به ما کمک کرد و دو بازی خیلی خوب با تیم‌های فوق‌العاده امارات داشتیم. تیم الان شرایط خوبی دارد و بعد از اردوی امارات وضعیت خوبی پیدا کرده‌ایم، البته غیبت برخی از بازیکنان مشکلی است که هنوز حل نشده است. از شخص آقای ابراهیمی ‌و طاهری در شرکت فولاد خوزستان تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند تا ‌این اردو برگزار شود. ‌این اردو مخصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک زیادی خواهد کرد.
وی عنوان کرد: پیش از اردوی امارات حواشی زیادی داشتیم و در اردویی که رفتیم،‌ این گلایه را از باشگاه داشتم که چند بازیکن‌مان حضور پیدا نکرده‌اند. همچنین مصدومانی داشتیم و در برخورد‌های عادی فوتبال بازیکن از دست دادیم. با 15 بازیکن و بازیکنان امید توانستیم به اردو برویم و بازی‌های خوبی انجام دهیم. موضوعی که مهم است ‌اینکه؛ در باشگاه باید کار درست را انجام دهیم. وقتی مسئولیت باشگاه بزرگ فولاد خوزستان را داریم باید برای منافع فولاد و باشگاه کار کنیم و نباید به منافع هیچ شخص و بازیکن دیگری فکر کنیم. باید به منافع تیم‌مان فکر کنیم تا موفق باشیم.
سرمربی تیم فولاد درباره وضعیت پاتوسی و‌ اینکه غیبت او تا چه زمانی ادامه دارد، اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین مشکل اول از من شروع می‌شود، چون ما در قرارداد‌ بستن‌ها اشتباهاتی داشتیم و در‌اینکه بازیکن اول فصل حضور پیدا نمی‌کند و الان نیز نمی‌آید، ‌ایراد قطعاً از ماست. از ما منظورم خودِ من و مسئولین باشگاه است. مهمتر از آن‌ این است که چرا وقتی یک بازیکن اشتباه می‌کند، سرپوش روی کار او می‌گذاریم؟ بازیکن اشتباه کرده و باید تنبیه شود. هر بازیکنی که باشد باید تنبیه شود.کاپیتان تیم یا بزرگ تیم یا کوچک تیم، هیچ فرقی ندارند. همه بازیکنان باید در اختیار باشگاه فولاد باشند. بازیکن (پاتوسی) نیامده و گفته تصادف کرده‌ام. عکس‌هایش را هم دیده‌ام ولی وقتی عکس‌ها را نگاه می‌کنید، خنده‌تان می‌گیرد. دست و سر او زخم شده است ولی بازیکن خدا را شکر پاهایش سالم بوده و می‌توانسته به اردو بیاید. اگر هم‌ این اتفاق رخ بدهد، بازیکن اجازه ندارد از خودش مراقبت نکند که ‌این اتفاق رخ بدهد و ‌این شرایط ‌ایجاد شود که بخواهد مصدوم شود.
نکونام یادآور شد: در اسپانیا به یاد دارم وقتی یکی از بازیکنان بزرگ بارسلونا به یک تفریح خطرناک رفته بود، جریمه شده بود. ‌این در همه جای دنیا همین است و وقتی تحت قرارداد باشگاه هستید نباید هرکاری را انجام دهید. باشگاه می‌گوید پاتوسی تصادف کرده ولی پاهای او سالم بود و می‌توانست به اردو بیاید. متأسفانه یک سری اشتباهات صورت می‌گیرد که اصلاً درست نیست. باید قاطعانه صحبت کنیم تا بازیکن هم بداند تکلیفش چیست. بازیکن اشتباه کرده و باید بداند که جریمه می‌شود. قطعاً اجازه نمی‌دهم در کنار تیم تمرین کند. او به من بی‌احترامی ‌نمی‌کند چون من جایگاهم را در فوتبال به‌دست آورده‌ام ولی به بازیکنانی که از روز اول دور از خانواده زحمت می‌کشند بی‌احترامی ‌شده است و ‌ایشان کنار خانواده‌اش استراحت می‌کرد. ‌این بی‌احترامی ‌به تیم است و اجازه نمی‌دهم هیچ کس به تیم بی‌احترامی‌کند. اگر تصمیمات سخت انضباطی در دفعه اول گرفته می‌شد الان ‌این اتفاقات رخ نمی‌داد. متأسفانه تصمیمات باشگاه طوری نبوده که برای بازیکن درس عبرت شود، برای همین مجبور شدم خودم اقدام کنم، چون در ‌این اتفاق کم لطفی‌هایی که بود که همه چیز را زیر سؤل برد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی