[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

بررسی راهکار‌های بهینه سازی مصرف گاز در استخر‌های ورزشی، روزنامه شیراز نوین

در دیدار حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان با مدیر عامل گاز استان در خصوص راهکار‌های بهینه سازی مصرف گاز در استخر‌های ورزشی استان تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان، علیرضا امین‌زاده معاون توسعه ورزش، شهرام کمال‌زاده رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس به همراه تنی چند از مسئولین استخر‌های استان با حضور در دفتر مدیر عامل گاز فارس با علی اکبر میدان شاهی دیدار و گفت‌وگو کردند.
بررسی راهکارهای بهینه سازی مصرف گاز و انجام تدابیر لازم جهت جلوگیری از قطع گاز استخر‌های سطح استان موضوع ‌این نشست بود.
حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان در‌این دیدار گفت: استخرهای ورزشی در سطح شهر شیراز علاوه بر نخبه پروری و پیگیری تمرینات تیم‌های شنا، واترپلو و نجات غریق، خدمات سلامت به جمعیت انبوهی از هم استانی‌ها ارائه می‌دهند.
وی افزود: معیشت شاغلین ‌این اماکن ورزشی از دیگر نکات قابل توجه است و در هر استخر جمعیتی بالغ بر ۱۱۰ نفر امرار معاش می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت: ما نیز با استفاده از تمام ظرفیت در جهت بهینه‌سازی مصرف در اماکن ورزشی با مجموعه گاز همکاری لازم خواهیم داشت تا از بروز مشکلاتی نظیر قطعی و تعطیلی ‌این اماکن پر مخاطب جلوگیری شود.
علی اکبر میدان شاهی مدیرعامل گاز استان فارس نیز در‌ این دیدار با اشاره به کاهش دما و مصرف بی‌رویه گاز در کشور گفت: در فصل سرد سال مصرف بی‌رویه بخش خانگی به حد هشدار رسیده است و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مجبور به قطع یا کاهش مصرف در برخی از مشاغل هستیم.
وی افزود: از تمامی ‌مردم هم استانی می‌خواهیم با صرفه‌جویی در مصرف، از قطعی گاز جلوگیری کنند.
میدان شاهی ادامه داد: استخر‌های استان می‌توانند با بهسازی تجهیزات خود با مشارکت و مشاوره مجموعه گاز استان، مصرف خود را بهینه کنند.
در پایان ‌این دیدار مقرر شد تا پایان پیک مصرف گاز ساعات کار استخر‌های استان به ساعت 8 الی 16 تغییر یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی