[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بی‌خوابی ساپینتو برای ارنج تیم پرستاره، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ تیم پرستاره کم بی دردسر نیست و اولین دردسر آن‌ این است که سرمربی برای انتخاب ترکیب دچار چالش می‌شود.
بد نیست نقل قولی از کارلوس کی روش داشته باشیم که می‌گفت گاهی ساعت‌ها با همکارانم برای انتخاب تیم نهایی بحث و گفت‌وگو می‌کنیم و دچار سردرد می‌شویم تا جایی که بالاجبار چند قرص می‌خوریم تا کمی ‌آرام شویم.
به نظر می‌رسد اکنون استقلال هم چنین وضعیتی دارد. در حالی که در تیم پرسپولیس انتخاب‌ها برای یحیی راحت‌تر است، ریکاردو ساپینتو به منظور انتخاب تیم نهایی‌اش برای دربی باید ساعت‌ها فکر کند. نفراتی که روی نیمکت استقلال هستند نفراتی هستند که پیشتر حضور در ترکیب ثابت استقلال را تجربه کرده‌اند و حتی جزو مهره‌های تأثیرگذار تیم بوده‌اند. نمونه‌اش در خط دفاعی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند که کمتر در ترکیب تیم به میدان آمده‌اند، فصل گذشته جزو مهره‌های ثابت تیم بوده‌اند.
چه ترکیبی برای دربی بهتر است؟‌ این سؤالی است که ذهن ریکاردو ساپینتو را مشغول کرده و شاید ساعت‌هاست که دارد به پاسخ‌ این سؤال فکر می‌کند و حتی بی‌خوابی هم کشیده، چرا که ‌این دربی اولین دربی ریکاردو ساپینتو است. مسابقه‌ای که خوب می‌داند حتی با قهرمانی در لیگ برتر برابری می‌کند. البته از خوشبختی او ‌این است که به واسطه ‌این بازیکنان در جریان بازی می‌تواند دست به تعویض‌های خوب بزند.
و البته از دردسرهای یک تیم پرستاره مهار بازیکنان ناراضی است، بازیکنانی که طبیعی است از عدم حضور در ترکیب تیم گله‌مند و ناراحت باشند. ریکاردو ساپینتو تا به ‌این جای کار به خوبی از مدیریت تیم پرستاره بر آمده است و بعد از قهرمانی در سوپر جام حالا به سوی قهرمانی در لیگ برتر حرکت می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی