[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کتاب محور دانایی است، روزنامه شیراز نوین

فیروزمند رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا به همراه فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا، از کتابخانه‌های عمومی شهدای سلامت شهر صدرا 
بازدید کردند.
فیرزومند با اشاره به اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی در ارتقای فرهنگ جامعه گفت: اگر بخواهیم کتاب و کتاب‌خوانی را در بین قشرهای جامعه گسترش دهیم، باید به این مسئله به عنوان یک فرایند درازمدت توجه کنیم و پرداختن به فعالیت‌های مقطعی راه به جایی نخواهد برد. هدف از کتاب و کتاب‌خوانی تنها برای پرکردن اوقات فراغت نباشد و همواره باید سعی کرد که مطالعه به صورت کیفی مدنظر قرار گیرد.
فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در مجموعه گفت: کتاب محور دانایی و کتابخانه کانون اجتماع و هدایت و آشتی جامعه با کتاب است که رونق آن می‌تواند تأثیر زیادی بر وجوه مختلف شهروندی و سبک زندگی داشته باشد.
در ادامه بیان کردند: مجموعه کتابخانه شهدای سلامت در موضوعات جایزه ادبی صدرا و خوانش کتاب همکاری قابل توجهی داشته است. در پایان از زحمات کارکنان کتابخانه شهدای سلامت شهر صدرا که با وجود محدودیت‌ها، فعالیت‌های ارزشمندی انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر گردید و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری صدرا به عضویت افتخاری کتابخانه شهدای سلامت درآمدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی