[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معاون استاندار فارس از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) عیادت کرد، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به نمایندگی از استاندار این استان از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) عیادت و از آنها دلجویی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور با حضور در بیمارستان‌ شهید رجایی شیراز، از آخرین وضعیت درمان جواد شاهین مهر از اهالی کاشان مطلع شد.
نادر فتحی، دیگر مجروح عملیات تروریستی چهارم آبان ماه حرم شاهچراغ(ع) نیز در بیمارستان نمازی شیراز در حال طی مراقبت‌های درمانی است که معاون استاندار فارس با عیادت از وی، از زبان پزشکان و خانواده وی در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفت. معاون استاندار فارس همچنین از خانم فاطمه جان فزا دیگر مجروح حادثه تروریستی چهارم آبان از اهالی روستای کف دهک خرامه عیادت کرد. این بانوی اهل استان فارس، همسرش را در این حادثه تروریستی از دست داده است. 
محبی پور که در این آیین از سوی مدیران کل دفتر امور بانوان و خانواده، امنیتی و انتظامی، دفتر آموزش و پژوهش و سیاسی و انتخابات استانداری فارس همراهی می‌شد، همچنین با حضور در منزل خانم دلبر کریمی دیگر مجروح این حادثه در شهر شیراز، پای حرف دل وی و خانواده اش نشست و ابعاد این جنایت تروریستی از سوی شاهدان این حادثه تشریح شد. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، سلامتی آنها را از خداوند متعال مسئلت کرد. محبی پور همچنین دستورهای لازم را برای دلجویی از مجروحان این عملیات تروریستی صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی