[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ایمن‌سازی در برابر رواناب‌ها، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه یک‌ شیراز گفت: تمهیدات لازم در خصوص مدیریت رواناب شهری و آمادگی در مقابل آب‌گرفتگی، لای‌روبی و پاک‌سازی انهار، کانال‌ها و مسیل‌های اصلی و بیرون کشیدن زباله‌ها از جوی‌ها و پاک‌سازی رودخانه خشک و حفر چاه‌های جذبی انجام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، عبدالصالح رستم‌زاده شهردار منطقه یک شیراز با بیان اینکه معاونت محیط زیست و خدمات شهری یکی از کلیدی‌ترین معاونت‌ها در مناطق محسوب می‌شود که وظایف مهمی را برعهده دارد، اظهار کرد: این حوزه ارتباط مستقیم و مستمری با شهر و شهروندان دارد. او افزود: خدمات در این معاونت باید به نحوی باشد که باعث بهبود کیفیت زندگی شود و جلب بیشترین رضایتمندی شهروندان را داشته باشد.
شهردار منطقه یک شیراز در ادامه با تشریح برخی از اقدامات انجام شده این حوزه، به اجرای عملیات اصلاح، بهسازی و نصب تابلوهای شناسایی معابر محدوده منطقه اشاره و بیان کرد: این تابلوها در بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک، فرسوده یا به درخواست شهروندان طی تماس با ۱۳۷ شناسایی شده‌اند و کار نصب، اصلاح و بهسازی آنها آغاز شده است. 
رستم‌زاده تصریح کرد: در این راستا نصب، اصلاح و بهسازی تابلوهای معابر محلات قدوسی، ستارخان، بعثت، قصردشت، ابیوردی و سایر محلات منطقه انجام شده است. او با اشاره به تمهیدات انجام شده در خصوص مدیریت رواناب شهری و آمادگی در مقابل آب‌گرفتگی، لای‌روبی و پاک‌سازی انهار، کانال‌ها و مسیل‌های اصلی و بیرون کشیدن زباله‌ها از جوی‌ها و پاک‌سازی رودخانه خشک و حفر چاه‌های جذبی را مهم‌ترین اقدامات معاونت محیط زیست و خدمات شهری این منطقه دانست. شهردار منطقه یک شیراز افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم و لای‌روبی به‌موقع بیش از ۴۸هزار متر طول کانال و مسیر آب‌های سطحی و تجهیز، تعمیر و لای‌روبی ۳۴ حلقه چاله پمپ به منظور مدیریت و هدایت آب‌های سطحی انجام شد. رستم‌زاده با اشاره به پیگیری و رفع بیش از هفت‌هزار درخواست مردمی سامانه ۱۳۷ در طول ۹ ماه گذشته سال جاری عنوان کرد: باید با حضور به موقع، سریع و سرکشی مستمر از سطح منطقه در جهت پیگیری و رفع درخواست‌ها و مشکلات به وجود آمده اقدام کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی