[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رضایت شهروندان در اولویت است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، در نشست تخصصی تذروی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس کمیته مرکزی یاوران شورا، با اشاره به اثرات مثبت حضور فعال یاوران شورا در کنار مدیران شهرداری گفت: طرح شهردار شیراز تحت عنوان «طرح پیوند» ایده خوبی است که در صورت پیگیری تمام سازمان‌ها و اجرای مناسب می‌تواند منشأ بهبود خدمات گردد.
وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند یک سازمان پیشرو در ارائه خدمات بوده و همواره ارتباط خوبی با یاوران شورا‌ها داشته و این موضوع در مناطق 11گانه مشهود است. تذروی افزود: با توجه به استقبال یاوران پیشنهاد می‌شود این جلسات با حضور رئیس سازمان مدیریت پسماند و به‌صورت هر هفته یک منطقه برگزار گردد. وی در پایان خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های شهرداری در راستای نیاز‌های شهروندان است و رضایت شهروندان همیشه باید در اولویت قرار گیرد.
در ادامه جلسه، خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند ضمن قدردانی در همکاری و اقدام شایسته کمیته مرکزی یاوران شورا به منظور برگزاری این جلسه گفت: ما همواره معتقدیم هر اقدامی انجام دهیم و رضایت شهروندان را نداشته باشد، قطعاً برای مجموعه سازمان رضایت‌بخش نیست. وی در ادامه افزود: ما سعی داشته ایم با شهروندان ارتباط متقابل داشته باشیم و طرح پیوند برای ما قطعاً طرحی تأثیرگذار خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام‌های مؤثری برداریم. خوشبخت در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌ها و وظایف سازمان از جایگاه مدیریت مطلوب مدیریت پسماند در کلان‌شهر شیراز افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا ضمن حفظ جایگاه خود، برنامه‌ریزی لازم برای پیشرفت‌های بهتر در این مسیر را داشته باشند. 
وی خاطرنشان کرد: تعامل دوسویه و مستمر یاوران با سازمان مدیریت پسماند و راهکار‌های ارتقای مسیر‌های ارتباطی و ارتقای اعتماد فی‌مابین سبب خواهد شد بتوانیم سریع‌تر به اهداف خود برسیم. به همین منظور پیشنهاد می‌شود ضمن تشکیل جلسات به صورت هر هفته یک منطقه، اتاق فکری با حضور یک نفر نماینده از هر منطقه تشکیل شده و به صورت هفتگی مسائل مختلف مربوط به خدمات‌گیرندگان حوزه پسماند بررسی و ایده‌های یاوران هر منطقه در این جلسه بررسی گردد.  

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی