[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیر بنیاد مسکن استهبان خبر داد: گشایش‌های تازه برای صدور اسناد مالکیت ، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن استهبان خبر داد:
گشایش‌های تازه برای صدور اسناد مالکیت 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان در نشستی با حضور بخشدار و شهردار رونیز و نماینده اداره ثبت اسناد و املاک پیرامون صدور سند تک برگ شهروندان در بخش رونیز و روستاهای این بخش رایزنی و تبادل نظر کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، کرامت ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان در این نشست تأکید کرد: شهرداری همکاری لازم در خصوص اطلاع رسانی و تشکیل پرونده با نصب بنر در مکان‌های عمومی برای صدور اسناد مالکیت شهری در این شهر انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: همچنین کارشناس نقشه برداری جهت برداشت نقشه و اجرای طرح شمیم املاک در اسرع وقت با درخواست متقاضیان همکاری نموده و پرونده‌ها را به بنیاد مسکن ارسال نمایند. مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان در ادامه خاطرنشان کرد: شهر رونیز در این شهرستان و روستاهای پیرامون از جمله مناطقی است که با سنددارشدن واحد‌های مسکونی زمینه توسعه بیشتر را دارد. توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در بخش‌های شهرستان استهبان زمینه ایجاد درآمد برای شهروندان و تأمین معیشت را فراهم می‌کند و انگیزه‌های ماندگاری در روستاها به وجود می‌آورد. کرامت خاطرنشان کرد: جلوگیری از زمین‌خواری و روابط ناسالم در معاملات مسکن و ایجاد روابط سالم و مثبت و تأمین حق و حقوق مردم و زوج‌های جوان و مالکان واحد‌های مسکونی و قانونمند شدن معاملات از دیگر مزایای اجرای طرح‌های سنددارشدن مناطق روستایی و شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت در این شهرستان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی