[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

معرفی برترین‌های کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای فارس ، روزنامه شیراز نوین

مسابقات قهرمانی کاراته استان فارس به میزبانی سبک شوتوکان ریوبوکای در بخش بانوان از شهرستان‌های شیراز، مرودشت، فسا، قیر و کارزین، مهارلو،گویم، خرامه، کازرون، داریون و صدرا در سالن آموزش و پرورش برگزار گردید.
مسئولیت برگزاری‌این دوره از مسابقات بر عهده استاد فاطمه روستایی نایب رئیس سبک شوتوکان ریوبوکای کاراته استان فارس بود و در آخر به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و به تیم‌های برتر جام قهرمانی اهدا شد.
تیم‌های برتر‌این دوره در بخش بانوان به ‌این شرح می‌باشند: در بخش کاتا، به ترتیب استاد بهاره زارع مقام اول، استاد سهیلا علیزاده مقام دوم، استاد زهرا قشقایی نژاد و استاد زینب سبزدوده مشترکاً به مقام سوم نایل آمدند. در بخش کومیته نیز استاد فرشته فرشید دوست مقام اول، استاد الهام قائم دوست مقام دوم، استاد کبری ثانوی و باشگاه فرهنگی ورزشی ‌هادیان مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند. جام برترین تیم اخلاق نیز به تیم شهرستان قیرو کارزین تعلق گرفت.
‌این مسابقات همچنین در بخش آقایان با حضور شهرستان‌های شیراز، داراب، مرودشت، جهرم، فسا، قیر و کارزین، پاسارگاد، صدرا‌ و بیضا در سالن آموزش و پرورش شیراز برگزار گردید. مسئولیت برگزاری ‌این دوره از مسابقات بر عهده استاد محمدعلی بوستانی رئیس سبک شوتوکان ریوبوکای کاراته استان فارس بود و در آخر به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و به تیم‌های برتر جام قهرمانی اهدا شد. جام برترین تیم اخلاق نیز به تیم شهرستان قیروکارزین تعلق گرفت. تیم‌های برتر ‌این دوره در قسمت آقایان به شرح زیرمی‌باشند: در رده زیر کمربند قهوه‌ای، به ترتیب: تیم کاراته شهرستان داراب به مربیگری استاد مجتبی تمدن‌دار قهرمان ‌این دوره از مسابقات شد، تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ‌هادیان به مربیگری محمدعلی ‌هادیان نایب قهرمان شدند، تیم کاراته جهرم به مربیگری استاد سعید قنبری جهرمی ‌به مقام سوم نایل آمد. در رده کمربندی قهوه‌ای و مشکی نیز تیم کاراته مجموعه ورزشی پوریای ولی و یاران به مربیگری استاد محمد علی شکوهی به مقام قهرمانی رسید، تیم کاراته شهرداری و شورای شهر بیضا به مربیگری استاد عزیزالله صالحی نایب قهرمان شد و تیم کاراته شهرستان قیروکارزین به مربیگری اساتید محمدامین بحرانی و محمد سعید بحرانی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.کاپ برتر اخلاق نیز به تیم باشگاه شوتوکان کاراته زارع به مربیگری استاد مراد زارع تعلق گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی