[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آیین بزرگداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار در فارس برگزار می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

آیین گرامیداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار همراه با تقدیر از کتابداران و فعالان برتر استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی‌ اداره کل کتابخانه‌های عمومی ‌استان فارس، به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ‌ایران، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار در استان فارس و تقدیر از کتابداران و مروجان کتاب‌خوانی برتر، روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می‌شود.
در این آیین از برگزیدگان  فعال در حوزه کتابخانه‌های عمومی ‌شامل کتابداران و  کتابخانه‌های برتر، خدمتگزار برتر، کتاب‌خوانان برتر استان در رده‌های سنی، پیشکسوت، خیرین و انجمن‌های برگزیده تجلیل خواهد شد.
آیین بزرگداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار استان فارس روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود؛ این مراسم همچنین به صورت زنده از طریق اسکای روم و پیوند www.skyroom.online/ch/researchpl/fars پخش خواهد شد.
گفتنی است سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ‌ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ماه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی ‌سراسر کشور برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی