[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مردم در ۹ دی ۸۸ فتنه دشمنان را خنثی کردند، روزنامه شیراز نوین

امام جمعه موقت شیراز گفت: حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ و حضور حماسی و پرشور مردم در راهیپمایی این روز فتنه دشمنان را خنثی کرد و نشان داد که مردم در دفاع از انقلاب و مقابله با فتنه دشمن بیدار و صحنه هستند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: اتفاقات آن سال نشان داد که دشمن همیشه در کمین است و دیدیم که آمریکایی‌ها حتی ناوهای خودشان را هم به منطقه آوردند تا چنانچه نوکران آنها در داخل توانستند اتفاقی رقم بزنند، آنها هم دخالت کنند. وی ادامه داد: امروز هم به دشمنان اعلام می‌کنیم که این ملت به اسلام و قرآن و انقلاب پشت نمی‌کند و همواره پشتیبان انقلاب و کشور است. او با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار داشت: دستگاه قضایی باید با آنها که در جریان فتنه امسال آگاهانه آب به آسیاب دشمن ریختند، توهین کردند و خون ریختند، با جدیت برخورد کند. امام جمعه موقت شیراز، از معلمان و استادان دانشگاه خواست که شبهاتی که در ذهن جوانان وجود دارد را برطرف کنند و وارد جهاد تبیین شوند.
نوسانات نرخ ارز کنترل شود
رضوی اردکانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی رئیس جمهور و دولت‌مردان افزود: شخص رئیس جمهور شبانه‌روز مشغول فعالیت و تلاش است. او افزود: مجلس و دولت از مغزهای متفکر و اقتصاددان برای اصلاح وضعیت بازار ارز و جلوگیری از بی ارزش شدن پول ملی 
استفاده کنند.
بیشتر نانوایی‌های شیراز نان بی‌کیفیت دست مردم می‌دهند
امام جمعه موقت شیراز، ضمن گلایه از کیفیت پایین نان نانوایی‌های این کلان‌شهر گفت: به رغم اینکه آرد خوب به این نانواییها داده می‌شود، اما اکثر آنها نان بی‌کیفیت دست مردم می‌دهند. رضوی اردکانی تقویت نظارت بر نانوایی‌ها و همچنین بازار را خواستار شد.
بافت فرسوده شیراز نیازمند توجه است
امام جمعه موقت شیراز، بر لزوم توجه مسئولان به بافت تاریخی، فرهنگی و فرسوده شیراز نیز تأکید کرد و گفت: شهرداری باید با عریض کردن معابر این بافت، امکان ساخت و ساز و نوسازی منازل قدیمی را فراهم کند.
رضوی اردکانی افزود: باید به بافت فرسوده و تاریخی شیراز اولویت داده شود و این بافت بازسازی شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی