[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با آموزش و پرورش افزایش تعامل خواهیم داشت ، روزنامه شیراز نوین

کیانی رحیمی و سیده مریم حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به اتفاق شهردار منطقه چهار با حضور در مدرسه شهید رمضانی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این آموزشگاه قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، در این بازدید بر افزایش تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری با آموزش و پرورش به منظور رفع کمبودهای موجود و ارتقای سطح خدمات و امکانات آموزشی با توجه نقش ویژه آموزش و پرورش 
تأکید شد.
خانم حسینی رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز در جریان این بازدید با بیان اینکه ارتباط مدارس با شورا و شهرداری باید بیش از پیش باشد، تصریح کرد: با تعامل و همدلی باید به سوی هم افزایی پیش برویم و تلاش کنیم تا جایی که ممکن است، مشکلات مدارس را حل کنیم.
وی با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان گفت: شورا و شهرداری مصمم است تا شهری بانشاط برای شهروندان ایجاد نماید و این شادابی شهر قطعاً در آموزش پذیری دانش آموزان و دانشجویان مؤثر خواهد بود.
حسینی با اشاره به لزوم تمرکز و توجه مسئولان به مدارس به خصوص مدارس ابتدایی، گفت: آرامش و امنیت دانش آموزان را مدیون شهدا هستیم و برای رشد آینده سازان کوچک با کمک و همیاری شهردار منطقه و مدیری از جنس انقلاب می‌توان آموزشی پویاتر و مؤثرتر را در سطح جامعه گسترش داد.
وی تأکید کرد: از ظرفیت آموزش و پرورش در آموزش شهروندی می‌توان با برنامه ریزی مناسب استفاده کرد.
حسینی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، بیان کرد: رفاه و آرامش دانش آموزان در مدارس بر پایه انضباط، آمادگی به خدمت و روح تعامل اجتماعی و فضایلی این گونه می‌تواند از طریق فعالیت‌های سازنده آموزگاران پرورش پیدا کرده و باعث پیشرفت بیشتر آنها در تحصیل شود. 
در پایان این عضو شورا به اتفاق مسئولان مدرسه از محیط مدرسه و کلاس‌های درس بازدید و مشکلات را از نزدیک بررسی کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی