[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

فوتبال پیشکسوتان مرودشت پاساری(پاس) بر تخت قهرمانی تکیه زد، روزنامه شیراز نوین

مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان بالای چهل‌وپنج  سال باشگاه‌های شهرستان مرودشت با قهرمانی تیم فوتبال پاساری «پاس» مرودشت به پایان رسید.
به گزارش آرش حیدرزاده از مرودشت، در ‌این رقابت‌ها که با شرکت شش تیم پیشکسوتان پاساری(پاس) مرودشت، ولی‌عصر مرودشت، نسل طلایی رامجرد، ابومسلم کناره، پیروزی گلدشت و سپید سنگ گودزرشک به صورت دوره‌ای و در یک گروه آغاز شده بود پس از انجام پانزده دیدار زیبا و تماشایی در پنج هفته مسابقات پس از تیم پاساری (پاس) که با هدایت علی میرزا استواری ملی پوش اسبق فوتبال ‌ایران و مدیریت خوب احمد منصوری با پنج پیروزی، 18 گل زده و 5 گل خورده و پانزده امتیاز قهرمان رقابت‌ها شد،تیم‌های پیروزی و نسل طلایی هم با ده و شش امتیاز  به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار گرفتند و همچنین مسعود آقایی از تیم نسل طلایی با  به ثمر رساندن 9 گل به عنوان آقای گل ‌این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.
نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان بالای چهل‌وپنج سال شهرستان مرودشت:
هفته اول: پاساری(پاس) 4 سپیدسنگ یک، نسل طلایی 3 ابومسلم 3، پیروزی 4 ولی‌عصر صفر.
هفته دوم: پیروزی 5 ابومسلم یک، پاساری(پاس) 4 ولی‌عصر یک، نسل طلایی 2 سپید سنگ 2.
هفته سوم: پاساری(پاس) 2 پیروزی یک، سپید سنگ 2 ابومسلم 2، نسل طلایی 5 ولی‌عصر 2.
هفته چهارم: پیروزی 4 سپید سنگ 3، پاساری(پاس) 4 نسل طلایی 2، ابومسلم 3 ولی‌عصر یک.
هفته پنجم: پیروزی 3 نسل طلایی 3، سپید سنگ 2 ولی‌عصر صفر، پاساری(پاس) 4 ابومسلم صفر.
این رقابت‌ها با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال مرودشت و اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال استان فارس طی مراسم زیبایی با اهدای جوایز و کاپ قهرمانی به تیم‌های برتر ‌این مسابقات به پایان رسید.
در راه برگزاری مناسب و شایسته ‌این رقابت‌ها کمیته مسابقات هیئت فوتبال با مدیریت نادر امیری و کمیته داوران با مدیریت علی کاوسی زحمات زیادی کشیدند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی