[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیرکل هواشناسی فارس: برف و باران از ۱۴ دی فارس را فرامی‌گیرد، روزنامه شیراز نوین

اداره کل هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه جدید بارش برف و باران، رعد و برق، برخی ساعات وزش باد شدید و کاهش دما برای روزهای ۱۴ تا ۱۷ دی ماه در مناطق شمالی، مرکزی و غربی این استان هشدار داد. مدیرکل هواشناسی استان فارس روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا اعلام کرد: این سامانه بارشی جدید چهارشنبه ۱۴ دی از غرب استان آغاز می‌شود و به تدریج در مرکز و سایر نقاط استان ادامه دارد.
مسعود حقیقت بیان داشت: همچنین این سامانه جدید بارشی پنجشنبه ۱۵ همین ماه در سطح استان به ویژه در نیمه غربی و برای جمعه ۱۶ دی هم رگبار پراکنده باران در استان همراه با کاهش دمای شبانه گزارش شده است. شنبه ۱۷ دی نیز مه گرفتگی و کاهش دید در مناطق مستعد و کاهش دما پیش بینی 
شده است.
لغزندگی جاده‌ها
مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده‌های کوهستانی، اختلال در تردد ناوگان حمل و نقل و سیلابی شدن روخانه‌ها و مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی محلی نیز وجود دارد.
پرهیز از سفر‌های برون‌شهری
حقیقت تأکید کرد: پرهیز از سفرهای برون‌شهری، عدم تردد و اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها، لای‌روبی کانال‌ها و آب رودها و مدیریت مناسب در مصرف حامل انرژی توصیه می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی