[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشد ۴۷درصدی پذیرش بیماران خارجی ، روزنامه شیراز نوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه خدمات درمانی به ۱۰هزار و ۹۷۸ بیمار از سایر کشورها، طی ۹ ماه نخست سال جاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شیراز خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» با اعلام این خبر گفت: ظرفیت بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مردم بالا بوده و این ظرفیت برای ارائه خدمات به بیماران خارجی نیز فراهم است.
او با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت ارائه خدمات کمّی و کیفی‌ به بیماران سایر کشورها افزود: در سال جاری شاهد رشد ۴۷درصدی خدمت رسانی به این بیماران از لحاظ کمی و کیفی و در مقایسه با سال 
گذشته هستیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ظرفیتی که دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز در سطح علمی و درمانی دارد، قابل رقابت با دانشگاه‌‌های کشورهای پیشرفته است و برای تقویت بیش از پیش این جایگاه با تمام توان تلاش می‌شود.
دکتر شریفی اضافه کرد: در سال گذشته، ۶هزار و ۲۴۲ بیمار از سایر کشورها در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شیراز خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی