[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسکن چاره مهاجرت معکوس است ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه، مساعدت در احداث مسکن روستایی در راستای ماندگاری روستاییان و مهاجرت معکوس را، یکی از موارد مهم و قابل توجه عنوان کرد و افزود: احداث منازل یک طبقه و تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های بافت فرسوده مورد توجه ویژه قرار گیرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، استانداران فارس، مازندران، لرستان، همدان و چهارمحال و بختیاری در جلسه مشترکی با دکتر مهدی مجاهد، معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور و دکتر عباسی، معاون وزیر مسکن و شهرسازی، مشکلات پیش روی احداث منازل مسکونی در قالب طرح جهش ملی مسکن را مطرح کردند که این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی جهت رفع موانع موجود اتخاذ شد.
استاندار فارس، مساعدت در مسکن روستایی در راستای ماندگاری روستاییان و مهاجرت معکوس را، یکی از موارد موردتأکید در این جلسه عنوان کرد و افزود: تلاش برای احداث منازل یک طبقه و استفاده از ظرفیت‌های بافت فرسوده و احیای آن نیز در این جلسه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.
دکتر ایمانیه اعطای زمین و ارائه تسهیلات را در ساخت، توسط مالکان مؤثر دانست و اظهار داشت: در این جلسه با ایجاد زیرساخت‌های آب، برق و گاز از طریق تهاتر زمین موافقت شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی