[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یک فروشگاه زنجیره‌ای در فارس به علت گران‌فروشی لوازم‌التحریر جریمه شد، روزنامه شیراز نوین

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک فروشگاه زنجیره ای به علت گران‌فروشی لوازم التحریر به پرداخت ۲میلیارد ریال جریمه و جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
بنا بر گزارش دریافتی روز سه‌شنبه از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی فارس، غلامرضا سالاری افزود: در بازرسی‌های گشت مشترک تعزیرات استان، مشخص شد که قیمت لوازم التحریر در این واحد صنفی، بیشتر از نرخ مصوب بوده و به عبارتی تخلف گران‌فروشی رخ داده است.
سالاری اضافه کرد: با محرز شدن تخلف گران‌فروشی، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه این فروشگاه متخلف صادر کرد.
محکومیت ۲۹میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم یدکی
بنا بر گزارش دیگری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق در حومه شهرستان کازرون شناسایی و توقیف شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: از این خودرو مقایر زیادی لوازم یدکی خودرو کشف شد که ضمن بازداشت راننده تریلر، پرونده ای نیز برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون تشکیل شد. سالاری اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که محموله مکشوفه به طور قاچاق وارد کشور شده و از مبدأ بوشهر به سمت تهران در حال حرکت بوده که به دام قانون گرفتار شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی‌کننده حکم به جریمه ۲۹میلیارد ریالی متهم پرونده و ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی