[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نماینده عالی دولت در فارس: قرارگاه فضای مجازی تشکیل شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه‌های مسئول در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد فارس از ابتدای آذرماه قرارگاه فضای مجازی استان را تشکیل و آن را اداره کند. محمدهادی ایمانیه در هشتمین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، ضمن تشکر از دغدغه‌مندی اعضای حاضر در جلسه، به مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مأموریت داد تا جلسات هم اندیشی را هر هفته به صورت منظم و مستمر برگزار نماید. استاندار فارس با تأکید بر رعایت قانون در تمام اماکن عمومی، افزود: مدیرکل سازمان صمت استان، آخرین نتایج برپایی فروشگاه‌های عرضه پوشش اسلامی را جمع بندی و گزارش کند. ایمانیه با اشاره به اجرای موفق طرح هادی توسط معاونت فرهنگی و هنری شهرداری شیراز، گفت: آنالیز و تجزیه و تحلیل مسائل این افراد از جمله مباحث مالی، شغلی و فرهنگی آنان را به‌همراه ارائه راه حل گزارش کنید تا در جهت رفع آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.
او گفت: از طریق سازمان صمت نیز زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر از این افراد را فراهم خواهیم کرد. نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر به انجمن حمایت از زندانیان پرداخت و گفت: مساعدت به این انجمن، جهت حمایت از خانواده زندانیان و جلوگیری از آسیب پذیری خانواده بسیار ضروری است که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است و آمادگی داریم مساعدت‌های بیشتری نیز انجام دهیم. او در خصوص پروژه بین الحرمین نیز اظهار داشت: به‌صورت منظم جلساتی در حال برگزاری است تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز بتوانیم سامان‌دهی مناسبی به مناطق اطراف حرم بدهیم. ایمانیه همچنین با تأکید بر معرفی زمین‌های با کاربرد مذهبی، گفت: شهرداری شیراز پیش‌قدم شود و زمین‌های موجود در سطح شهر را که کاربرد مذهبی و فرهنگی دارند، معرفی و اطلاع‌رسانی کند تا خیران و نیک اندیشان در ساخت این بنا‌ها مشارکت کنند.
استاندار فارس، بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه‌های مسئول در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای آذرماه قرارگاه فضای مجازی استان را تشکیل و آن را اداره کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی