[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نگاه شهید سلیمانی به فعالیت‌ها مکتبی و دینی بود، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مهمترین درسی که می‌توان از سردار سلیمانی آموخت این است که نگاه او به فعالیت‌ها نگاهی مکتبی و دینی بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: این بدان معناست که تمام رفتارها به کامل‌ترین شکل در او تعریف شده بود از جمله مردم داری، مردم یاری، توجه به منویات امام جامعه، فداکاری برای مردم، بودن در کنار مردم در تمام صحنه‌هایی که وجود فرد نیاز است از جمله صحنه‌های دفاعی، نظامی‌، خدمت رسانی و مهربانی در مواجهه با مردم و قاطعیت در برخورد با دشمن که همگی از آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی است.
او ادامه داد : مخلصانه فداکاری کردن برای کشور و مردم و تمام کسانی که نیاز به خدمت دارند از دیگر صفات و ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.
وی گفت: اینکه شعار سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی «جان فدا» نام‌گذاری شده به این دلیل است که او کسی بود که جان خود در راهی که برای خدمت انتخاب کرده بود فدا کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، رفتار مخلصانه همراه با فداکاری را از صفات شاخص رفتار شهید سلیمانی در تمام صحنه‌هایی که حضور داشت دانست و افزود: امیدواریم که همه ما بتوانیم درس‌های دست یافتنی از مکتب شهید سلیمانی را فرا بگیریم و در این مسیر حرکت کنیم.
محبی پور افزود: امروز هرچند حاج قاسم در میان ما نیست اما درس‌های او ماندگار است و آموزه‌های دینی او در مقابل ماست که توصیه می‌شود همه و به ویژه مدیران وصیت نامه این شهید بزرگوار را بخوانند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی