[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیران مانند شهید سلیمانی خالصانه کار کنند، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمد‌هادی ایمانیه با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی خالصانه و در گمنامی‌کار کرد و به دنبال شهرت نبود، گفت: زمانی که انسان در گمنامی‌کار می‌کند، اخلاصش افزایش می‌یابد و خداوند هم به کار او برکت بیشتری می‌دهد؛ این یکی از درس‌های مهم شهید سلیمانی به مدیران و مسئولان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه هم‌زمان با سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن بزرگداشت یاد و نام تمام شهدا اظهار کرد: سومین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌را گرامی ‌می‌داریم.
استاندار فارس به مکتب حاج قاسم سلیمانی و مهمترین درس‌ها و پیام‌هایی که این شهید به مدیران و مسئولان داد، اشاره کرد و گفت: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی درس‌های بزرگی به ملت ایران داد؛ یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی؛ گمنام بودن وی بود. او در گمنامی‌کار کرد و دنبال شهرت نبود، لذا در گمنامی‌کار کردن از مهمترین درس‌های این شهید والامقام به ملت ایران است.
دکتر ایمانیه اضافه کرد: زمانی که انسان در گمنامی‌کار می‌کند، اخلاصش افزایش می‌یابد و خداوند هم به کار او برکت بیشتری می‌دهد. این یکی از درس‌های مهم شهید سلیمانی به افرادی است که به دنبال شهرت و خودنمایی هستند.
استاندار فارس بیان داشت: سردار دل‌ها تنها در یک خط و خطوط حرکت نمی‌کرد و به گروه‌های مختلف فکری که طرفدار انقلاب بودند احترام می‌گذاشت، از نقطه نظرات آن‌ها استفاده می‌کرد و پیشنهادات منطقی را به کار می‌بست. این شهید بزرگوار از ایده‌های امام خمینی (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌بهره می‌گرفت و در اقدامات خود کلیات نظام را مورد توجه قرار می‌داد.
سردار با کار خالصانه، دیگران را با خود همراه می‌کرد
ایمانیه از جان گذشتگی شهید سلیمانی را از دیگر ویژگی‌های این شهید دانست و گفت: زمانی که تکلیف و یا کاری از جمله مبارزه با گروه تروریستی داعش بر عهده سردار سلیمانی گذاشته می‌شد او به فکر جان سالم به دَر بردن از مسئولیت خود نبود، بلکه با توکل به خداوند متعال پیش می‌رفت و با اخلاصی که داشت دیگران را هم با خود همراه می‌کرد؛ شیوه مدیریت او به این صورت بود؛ به جای اینکه به نیروهایش بگوید «برو»، می‌گفت «بیا». یعنی در مدیریت، اول باید خودمان حرکت کنیم و بعد به دیگران بگوییم بیا.
وی افزود: این ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی مهمترین درس‌های این شهید والامقام به مدیران و مسئولان است که باید مورد توجه قرار بگیرد. استاندار فارس خطاب به فعالان در عرصه رسانه‌ نیز گفت: رسانه‌ها بایستی در راستای امید صادق حرکت کنند نه امید کاذب دهند و نه نسبت به اقدامات انجام شده بزرگ‌نمایی کنند بلکه آن‌ها باید آنچه در واقعیت اتفاق افتاده را به مردم انعکاس دهند تا امید در جامعه افزایش یابد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی