[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیگیر معیشت کارکنان استانداری هستم ، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه در دیدار با میکائیل راسخی گفت: برآورده کردن انتظارات بحقِ پرسنل، باعث افزایش رضایتمندی و توسعه عملکرد آنها می‌شود که در نهایت منجر به افزایش بهره وری خواهد شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در برنامه سفر کاری به تهران با همراهی کریمی، با معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر پرداخت. استاندار فارس در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه به مسائل معیشتی و رفاهی پرسنل زیرمجموعه وزارت کشور در استان، خواستار تأمین بودجه مناسب در این حوزه شد.
وی افزود: برآورده کردن انتظارات بحقِ پرسنل، باعث افزایش رضایتمندی و توسعه عملکرد آنها می‌شود که در نهایت منجر به افزایش بهره وری خواهد شد. دکتر ایمانیه وضعیت ساختمان مدیریت بحران را نیز مورد تأکید قرار داد و افزود: در تأمین اعتبار موردنیاز برای اتمام این پروژه باید تسریع شود. وی همچنین اظهار داشت: اختصاص خودرو و تأمین تجهیزات موردنیاز برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، با اولویت بر فرمانداری‌های تازه‌تأسیس در دستور کار وزارت متبوع قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور نیز اقداماتی که در هر ۳ مورد در حال انجام است و امید به نتیجه بخش بودن دارد را تشریح کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی