[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توپ نوسازی ورزشگاه آزادی در زمین وزارت راه ، روزنامه شیراز نوین

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد که روند نوسازی ورزشگاه آزادی توسط وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.
مهیار عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صحبت‌هایی که‌ این روز‌ها درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی شنیده می‌شود، اظهار داشت: در‌ این باره آقای ابوالفتحی (معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی) کاملاً توضیح داده و ما مستندات‌مان را از وضعیت ورزشگاه ارائه کرده‌ایم. کار‌های اجرایی در حال انجام است و تست‌ها زیر نظر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است، انجام می‌شود که‌ این نظر برای ما فصل‌الخطاب خواهد بود، چرا که مرجع بالاتری وجود ندارد. وزارت راه و شهرسازی در ‌این موضوع مرجع نظارتی است.
وی درباره‌ اینکه گفته می‌شود ‌ایمن‌سازی که در حال انجام است مورد تأیید نخواهد بود، عنوان کرد: روند بازسازی ورزشگاه آزادی طبق استاندارد‌ها جلو می‌‌رود و وزارت راه و شهرسازی نیز مرجع تأیید است. نمی‌خواهیم برای مردم نگرانی‌ ایجاد کنیم. اجازه دهیم هر سازمان در‌ این رابطه کار تخصصی خودش را انجام دهد. برای وضعیت ورزشگاه به طور مثال از وزارت کشور که استعلام نگرفتیم؛ از مرکز تصمیم‌گیر که صلاحیت نظر مهندسی دارد،‌ استعلام گرفته شده است. مرجع بالاتری در‌ این مورد نداریم. اگر بالاتر از ‌اینجا، جایی را می‌شناسید معرفی کنید.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: شایعات زیاد بود و ‌اینکه در رسانه مردم را نگران کنیم کار قشنگی نیست. مجموعه دولتی هستیم و طبق روند کار را جلو می‌بریم. قضاوت (درباره ورزشگاه آزادی) با اهل فن است. پاسخ‌مان را دادیم و مستندات را ارائه کردیم و با دستور‌العمل‌ها گام به گام جلو می‌رویم.
عسگریان اضافه کرد: فعلاً با گزارشی که از وضعیت ورزشگاه موجود است، اجازه بهره‌برداری داریم. فقط چند تست مازاد باید صورت گیرد که در دستور کار است تا نظر نهایی اعلام شود.
وی درباره ‌اینکه احمد مددی مدیر سابق مجموعه ورزشی آزادی هشدار داده بود ممکن است ‌این ورزشگاه به سرنوشت متروپل تبدیل شود و‌ اینکه ‌این موج نگرانی از کجا نشأت می‌گیرد، گفت: من در‌ این زمینه آدم مطلعی نیستم و قضاوت با مردم عزیز است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی