[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازداشت فردی که ادعای نفوذ در ادارات و سازمان‌های دولتی را داشت، روزنامه شیراز نوین

ئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی که با ادعای نفوذ در ادارات و سازمان‌های دولتی، مبالغی وجه نقد و سکه طلا از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی از طریق اینستاگرام با آن‌ها آشنا شده و با ادعای نفوذ در ادارات، اقدام به اخذ مبالغی برای انجام کار آن‌ها کرده و پس از مدتی جواب‌گوی آن‌ها نبوده و از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی و بررسی اظهارت شکات موفق شدند محل اختفای متهم را در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. رئیس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های انجام شده لب به اعتراف گشود و مشخص شد با جلب اعتماد 3 نفر از شهروندان اقدام به کلاهبرداری و اخذ 4 عدد سکه و مبلغ 500میلیون ریال از آن‌ها کرده است. حبیبی با اشاره به اینکه متهم که دارای 4 فقره سابقه کیفری است، پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی جایی مطمئن برای ایجاد ارتباط و بیان مشکلات شخصی و اعتماد به دیگران نیست و باید شهروندان فریب افراد ناشناس را نخورند و مشکلات و موانع کار‌های اداری خود را از مسیر درست و قانونی پیگیری کنند.
توقیف خودرو‌های شوتی حامل بیش از 15میلیارد کالای قاچاق در سپیدان فرمانده انتظامی سپیدان گفت: دوشنبه شب گذشته مأموران این فرماندهی موفق شدند 3 دستگاه سواری شوتی حامل 15میلیارد و 670میلیون ریال کالای قاچاق توقیف کنند.
سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: در راستای طرح برخورد با خودرو‌های حامل قاچاق، مأموران انتظامی سپیدان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی یاسوج- شیراز به 3 دستگاه خودرو شوتی (پژو 405) مشکوک شدند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن‌ها را توقیف کنند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع 533 قلم انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد. فرمانده انتظامی سپیدان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان 15میلیارد و 670میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: 3 نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی