[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رأی کمیته انضباطی درباره دعوای ترابی و موسوی، روزنامه شیراز نوین

خرین خبر/ دو بازیکن خاطی پرسپولیس و نساجی در هفته پایانی نیم‌فصل با محرومیت مواجه شدند.
در دقیقه ۶۰ بازی پرسپولیس و نساجی که با برتری پنج بر یک سرخ‌پوشان در جریان بود، درگیری مهدی ترابی و سید احمد موسوی موجب شد تا بازی دچار وقفه شود و یکی از آن‌ها کارت قرمز بگیرد.
ترابی و موسوی در جریان بازی بارها برخورد فوتبالی با یکدیگر داشتند، اما تکل مدافع راست نساجی روی پای ملی‌پوش پرسپولیس کاری کرد تا‌ این بازیکن واکنش شدیدی نسبت به موسوی داشته باشد و از همین جا درگیری فیزیکی بین آن‌ها شروع شود.
درگیری لفظی و فیزیکی مهدی ترابی و احمد موسوی در ‌این صحنه کاری کرد تا هر دو بازیکن کارت زرد بگیرند، اما لحظاتی بعد بازیکن پرسپولیس به‌خاطر یک حرف نسبت به مدافع نساجی کارت قرمز مستقیم گرفت و از زمین اخراج شد.
حواشی به وجود آمده پیرامون ‌این درگیری و اظهار نظرهای انجام شده پس از پایان مسابقه کاری کرد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ‌این مسئله ورود کند و رأی دستور موقت خود را درباره ‌این تخلفات انجام شده در بازی پرسپولیس و نساجی صادر کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:
«حسب گزارش‌های رسمی ‌مسابقه پرسپولیس و نساجی از سری مسابقات لیگ برتر، تخلفاتی از سوی مهدی ترابی، بازیکن تیم پرسپولیس و سید احمد موسوی، بازیکن تیم نساجی منعکس شده است.
از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری نسبت به یکدیگر و رفتار غیرورزشی در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی نامبردگان از همراهی تیم محروم هستند.
لازم است بازیکنان فوق الذکر روز دوشنبه 19/10/۱۴۰۱ در محل کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی