[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی(طرح مهتران) آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

آیین افتتاح المپیاد ورزشی همکار بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی (طرح مهتران) آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی استان فارس، این رویداد بزرگ ورزشی هفدهم دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان ارشد سازمان تأمین اجتماعی و ۵۰۰ ورزشکار از 30 استان کشور در قالب تیم‌های آقایان و بانوان به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی استان فارس در هتل همای شیراز برگزار شد. معاون مدیرکل فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی کشور در این مراسم گفت: توفیق خدمتگزاری به جامعه بازنشستگان تأمین اجتماعی را رسالتی گران‌بها برای خود می‌دانیم و در این راستا برنامه‌های مختلفی با هدف ترویج سلامتی و نشاط افزایی کارکنان و همکاران بازنشسته در دستور کار قرار دارد.
علی شاه حسینی با قدردانی از مهمان نوازی اداره کل تأمین اجتماعی فارس در برپایی این مراسم گفت: سازمان تأمین اجتماعی از همکاران پاکدست، متخصص و خدمتگزاری برخوردار است و با بهره‌گیری از این نیروی انسانی توانمند خدمات متنوعی را به جامعه ارائه می‌کند.
در ادامه این مراسم مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی جمعیت قابل توجهی از جامعه را تشکیل داده و دارای بیشترین حجم گردش مالی در کشور هستند. ابراهیم کشاورز با خیرمقدم به شرکت کنندگان و مسئولانی که در المپیاد ورزشی همکار بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی (طرح مهتران) حضور یافتند، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که پس از دوران سخت کرونا این توفیق حاصل شد تا میزبان همکاران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی در مهد ادب و فرهنگ ایران اسلامی باشیم. 
وی با تأکید بر این موضوع که سازمان تأمین اجتماعی قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان و بازنشستگان است، بیان کرد: بسیاری از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صحت و سلامت کامل دوره سی ساله خدمت را پشت سرگذاشته و به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند. بر همین اساس سیاست‌گذاری‌های سازمان تأمین اجتماعی بر حمایت و رسیدگی بر بازنشستگان استوار شده و امیدواریم تا در راستای ایجاد انگیزه برای همکاران شاغل و سایر اقشار جامعه تحت پوشش گام‌های مؤثری برداریم.
وی در پایان افزود: امیدواریم بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در مدت حضور در کلان‌شهر شیراز از برکات معنوی سومین حرم اهل بیت(ع) و زیبایی‌های چشم شهرراز برخوردار شده و اوقات خوبی را پشت سرگذارند.
براساس این گزارش، شایان ذکر است آیین افتتاح این رویداد بزرگ ورزشی هفدهم دی‌ماه با حضور ۵۰۰ ورزشکار از 30 استان کشور در قالب تیم‌های آقایان و بانوان به میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس در هتل همای شیراز برگزار شد.
در این المپیاد ورزشی، بانوان در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون و شنا به رقابت می‌پردازند. همچنین آقایان در رشته‌های فوتبال روی میز، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و دارت به رقابت می‌پردازند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی