[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بیکاری و دستفروشی عامل ترافیک ، روزنامه شیراز نوین

متولیان امر در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه به مطالبات شهروندان نظیر مسائل سد معبر دست‌فروشان و وسایط نقلیه‌ای که باعث بی‌نظمی ‌و ترافیک در معابر شده، پرداخته و شهردار شیراز بر رفع ‌این مشکل به‌عنوان مطالبه مردمی ‌و اولویت اساسی مدیریت شهری با مشارکت عمه متولیان ‌این امر تأکید کرد.
به گزارش شیراز نوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در خصوص وضعیت سد معابر به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.
در ‌این نشست که با حضور دادستان‌ عمومی ‌و انقلاب مرکز استان، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی‌شهرستان شیراز، معاون فرماندار و نمایندگان مختلف دستگاه‌های‌ شهر ستان شیراز برگزار شد، بر اهتمام جدی به‌منظور افزایش هماهنگی برای ساماندهی دست‌فروشان وسایط نقلیه و رفع سد معابر عمومی‌تأکید شد. متولیان امر در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه به مطالبات شهروندان نظیر مسائل سد معبر دست‌فروشان و وسایط نقلیه‌ای که باعث بی‌نظمی ‌و ترافیک در معابر شده، پرداخته و شهردار شیراز بر رفع ‌این معضل به‌عنوان اولویت اساسی مدیریت شهری تصریح کرد. مسائل سد معبر و شناسایی عوامل آن، اعمال قانون و برخورد قاطع و قانونی با مسدودکنندگان معابر ازجمله موضوعاتی بود که در دستور کار ‌این نشست قرار گرفت. تأکید بر ساماندهی سد معبر با تفکیک وظایف دستگاه‌های متولی، رعایت حال مردم ضمن صیانت از نظم عمومی ‌نیز در ‌این کارگروه از مواردی بود که بررسی شد. بنابراین گزارش؛ ‌این نشست با حضور مقامات و نمایندگانی از دستگاه قضایی، فراجا، فرمانداری، مدیریت شهری شیراز و سایر دستگاه‌های اجرایی و به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی