[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تشکیل مجمع حامیان فرهنگ غدیر در بهزیستی فارس، روزنامه شیراز نوین

فاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی و بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ علوی، احسان و نیکوکاری در دستگیری از همنوعان نیازمند و  ارائه خدمات حمایتی با رویکرد فرهنگ غدیر و مهدویت به اقشار آسیب پذیر  ضمن ارتقاء سطح آگاهی جوانان با رویکرد ترویج فلسفه غدیر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، هوشیار بیان داشت: این تفاهم نامه زمینه همکاری مشترک بهزیستی و بنیاد غدیر جهت گسترش و تعمیق پیوندهای اجتماعی، روحیه وقف و مشارکت عمومی، ترویج فرهنگ احسان، غدیر، مهدویت و نماز را فراهم نموده است. او در ادامه افزود:تشکیل مجمع حامیان فرهنگ غدیر متشکل از کارکنان و اعضای خانواده آنان، همکاری با بنیاد در برگزاری جشن‌های مرتبط با امام علی(ع) و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با موضوع غدیر ویژه کارکنان و جامعه هدف و برگزاری همایش فصلی غدیر شناسی و تشکیل کلاس‌های غدیر شناسی جهت بهره‌مندی جامعه هدف و کارکنان بهزیستی، خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی با ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، استفاده از کتابخانه و.... در بنیاد به صورت رایگان، عضویت و بهره‌مندی جامعه هدف و کارکنان بهزیستی فارس در برنامه‌های بنیاد در مناسبت‌ها و جشن‌های ملی و مساعدت فرهنگی و تبلیغی بنیاد در برنامه‌ها و طرح‌های عام المنفعه بهزیستی مانند شکرانه سلامت و طرح حامی، بخشی از تعهدات بنیاد در این تفاهم نامه است.
مدیر کل بهزیستی فارس در پایان افزود: علاوه بر خدمات معیشتی و درمانی باید ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف هم مد نظر قرار گیرد. با انعقاد این تفاهم نامه دوره‌های تربیت مربی غدیر  نیز برگزار خواهد شد تا جامعه هدف، کارکنان و فرزندان ایشان آموزش ببینند و فرهنگ علوی و مهدوی را آموزش بدهند.
 گفتنی است در پایان این نشست حجت الاسلام وحید احمدی دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس دو جلد کتاب در زمینه ولایت حضرت علی(ع) و سیره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به مدیرکل بهزیستی فارس اهدا نمود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی