[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مهاجم شیرازی تیم ملی : بازی برابر نیکاراگوئه بهترین لحظه زندگی‌ام بود، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ ستاره آینده‌دار نفت مسجدسلیمان که توانست مقابل نیکاراگوئه برای تیم‌ملی بزرگ‌سالان نیز به میدان برود از برگزاری‌این اردو و اتفاقاتی که برایش رقم خورده بسیار راضی است.
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به پایان رسید که با یک اتفاق ویژه همراه بود و آن هم دعوت کارلوس کی روش از ستاره‌های جوان لیگ به‌این اردو بود.
در‌این بین آریا برزگر مهاجم بیست ساله نفت مسجدسلیمان جزو بازیکنانی بود که حتی شانس بازی برای تیم ملی را نیز به دست آورد. به همین بهانه خبرنگار ما گفت‌وگویی با‌این بازیکن انجام داده که در ادامه می‌خوانید:
*اردوی تیم ملی چطور بود؟
اتفاق خیلی بزرگ برای ما بازیکنان جوان رقم خورد که می‌توانیم آن را به فال نیک بگیریم. شاید برای اولین مرتبه در فوتبال‌ایران بود که عده‌ای از نخبگان فوتبال رده‌های ملی امید و بزرگ‌سالان در کنار یکدیگر جمع شدند. باعث افتخارمان است که آقای کی روش از ما بازیکنان جوان تعریف و تمجید کرد.‌ایشان به ما گفت که تک تک شما آیندگان فوتبال‌این کشور هستید و قطعاً در جام جهانی بازیکنان تیم ملی بزرگ‌سالان خواهید بود.
*برای تیم ملی بازی هم کردی، درباره کار کردن زیر نظر آقای کی روش صحبت کن
برای من بهترین حس زندگی‌ام بود و همین باعث شد تا انگیزه بگیرم و بهترین عملکردم را نشان دهم که خدا را شکر به چشم آقای کی‌روش آمد و ‌ایشان من را با ‌این سن کم در یک بازی بین‌المللی به میدان فرستاد. همیشه به من تأکید داشت که استرس نداشته باش و از بازی لذت ببر تا بهترین خودت باشی. آقای کی روش مربی خیلی بزرگی هستند و اعتماد به نفس بسیار زیادی به من دادند. از ‌ایشان نکاتی یاد گرفتم که تا به حال از هیچ کس یاد نگرفته بودم. قطعاً از دیگر بازیکنان هم سؤال کنید همین نظر را خواهند داشت.
*‌اینکه مطمئن بودی در لیست نهایی نیستی روی عملکردت در بازی با نیکاراگوئه تأثیر گذاشت؟
کادر فنی ‌این اردو را طوری پیش بردند که حتی تا لحظه آخر هیچ کس نمی‌دانست لیست به چه صورت خواهد بود. همه با احساس مسئولیت و گوش به فرمان سرمربی کارشان را انجام می‌دادند و هر کسی تلاش می‌کرد تا در لیست نهایی قرار بگیرد حتی خود من با ‌اینکه جوان بودم خیلی به ‌این مسئله امیدوار شده بودم. ‌این را هم اضافه کنم که بازی در کنار بهترین بازیکنان فوتبال ‌ایران و لژیونرها باعث می‌شد تا تلاشمان را چند برابر کنیم و در عین حال لذت ببریم.
بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی به‌این نکته اذعان داشتند که تلاش ما بازیکنان جوان باعث شده آن‌ها تحت فشار زیادی قرار گیرند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها نیز بیشتر تلاش کنند.
*مصدومیت امید ابراهیمی ‌هم در همان بازی با نیکاراگوئه اتفاق افتاد؟
بابت مصدومیت امید ابراهیمی ‌و ‌اینکه جام جهانی را از دست داد همه ناراحت شدند. خود من هم همین طور. حتی قبل از بازی ‌ایشان به من گفت که احتمالاً فیکس باشی و اگر بازی کردی خیلی تمرکز داشته باش و آن لحظه که با برانکارد بیرون رفت نگران بودم که جام را از دست ندهد و متأسفانه ‌این اتفاق افتاد.
*برخوردها با بازیکنان جوان چطور بود؟
همه بازیکنان بزرگ‌سال از جوان‌ترها بابت ‌اینکه باعث انگیزه در تمرینات شدیم تشکر کردند و در طول اردو همه جوره هوای ما را داشتند.
*با کدام بازیکنان راحت بودی؟
در ‌این اردو توانستم با اکثر بازیکنان ارتباط برقرار کنم، خصوصاً با بیرانوند، شجاع، کنعانی زادگان، امیری، ترابی، سرلک که قبلاً در پرسپولیس هم‌تیمی ‌بودیم. از‌ اینکه فرصتی مهیا شد تا دوباره کنار ‌این عزیزان قرار بگیرم واقعاً لذت بردم. بابت ‌اینکه توانستم اولین بازی خودم در تیم بزرگ‌سالان را انجام دهم همه به من تبریک گفتند و از من خواستند از تلاشم کم نکنم تا بتوانم جام ملت‌ها جزو بازیکنان اصلی دعوت شده باشم.
*با توجه به شرایطی که از تیم ملی دیدی، فکر می‌کنی در جام جهانی نتیجه بگیریم؟
در ‌این مدت از نزدیک دیدم که کادر فنی و بچه‌های تیم واقعاً برای موفقیت در جام جهانی زحمت کشیدند. با توجه به ‌اینکه آقای کی‌روش بالای سر تیم هستند حس مسئولیت در بین همه اعضا وجود دارد و ‌این بهترین مؤلفه برای تیم کشورمان است که بازی‌های سختی پیش رو دارد. شرایط ‌ایجاب می‌کند که مقابل هر سه حریف مرحله گروهی هوشیارانه عمل کنیم. طبق آنچه در ‌این اردو دیدم نظر شخصی‌ام ‌این است که فکر می‌کنم اتفاق بزرگی خواهد افتاد، چرا که از مربیان گرفته تا بازیکنان چیزهایی دیدم که تا به حال ندیده بودم. آنالیزهای خوبی انجام شده و احساس می‌کنم که‌ این جام جهانی برای تیم ملی ‌ایران بسیار متفاوت خواهد بود.
*با ‌این شرایطی که به دست آوردی فکر می‌کنی در ادامه فصل بتوانی بیشتر برای نفت بازی کنی؟
با قاطعیت ‌این را می‌گویم که فکر کنم برای اولین مرتبه شرایطی رقم خورد که یک بازیکن از تیم نفت بازی ملی داشته باشد و حالا من در ‌این سن کم توانستم به ‌این اتفاق مهم برسم. از طرفی آقای مهاجری و کادر فنی همیشه به من لطف داشته‌اند و قطعاً در ادامه بیشتر می‌توانم به تیم نفت مسجدسلیمان کمک کنم. مطمئنم هواداران نفت هم ‌این را می‌خواهند که از ‌این به بعد در ترکیب ثابت باشم. توقع خودم از مسئولان باشگاه ‌این است که شرایطی فراهم کنند تا استعدادهای بیشتری کشف شوند و خودم نیز بتوانم سکوی پرتابی داشته باشم تا به لحاظ مالی هم به باشگاه نفت کمکی کرده باشم.
*صحبت پایانی
جا دارد از پدر و مادرم، مربیان و همه کسانی که در ‌این مسیر برای موفقیت من کمک کردند صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی