[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

وداع زودهنگام شیرازی‌ها با جام حذفی، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
فجرشهیدسپاسی به رغم نمایش قابل قبول در زمین مدافع عنوان قهرمانی، از جام حذفی خداحافظی کرد و ‌ایمان سبز هم توانست در زمین تیم دسته اولی پارس جنوبی، کار را به وقت اضافه بکشاند اما در نهایت مغلوب شد.
از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر دیروز تیم‌های نساجی مازندران و فجرشهیدسپاسی شیراز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که ‌این دیدار با پیروزی دو بر یک نساجی همراه شد، تیمی‌که در دوره قبلی ‌این رقابت‌ها شگفتی بزرگی را رقم زد و قهرمان شد.
ترکیب نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مهرداد عبدی، سید احمد موسوی، امیر مهدی جانملکی، کریم اسلامی، صابر حردانی،‌ ایوب کلانتری، رضا جعفری، حسین زامهران و علی شجاعی.
ترکیب فجر شهیدسپاسی شیراز: یوسف بهزادی، رسول بهاروندی، داوود رجبی، آرام عباسی، محمدرضا خدری، مجید تاجیک، سعید زارع، حمید ملکی، عرفان معصومی، حسین مهربان و ابوالفضل بابایی.
نیمه نخست بسیار کم موقعیت و سرد دنبال شد اما صابر حردانی با پاس کریم اسلامی، ضربه‌ای زیبا به توپ زد تا در دقیقه 13 تک گل نیمه نخست به سود میزبان قرمزپوش به ثمر برسد.
فجر در ‌این نیمه نتوانست خطری جدی روی دروازه میزبان لیگ برتری خود ‌ایجاد کند و بازنده به رختکن رفت.
اما در نیمه دوم، نماینده شیراز بازی بسیار بهتری نسبت به میهمان خود به نمایش گذاشت. در دقیقه 60 سعید زارع کاپیتان فجری‌ها در آستانه گلزنی قرار گرفت اما ضربه عجیب او از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت. در دقیقه 71 نیز حسین مهربان ‌این شانس را داشت که کار را به تساوی بکشاند. او از علیرضا حقیقی هم عبور کرد اما از زاویه بسته نتوانست دروازه را باز کند و توپش به تور کنار دروازه برخورد کرد.
در دقیقه 89 دومین گل نساجی هم به ثمر رسید و محمد عباسی با ضربه‌ای فنی دروازه یوسف بهزادی را فرو ریخت. فجر در آخرین ثانیه‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شد و احمدرضا زنده روح بازیکن تازه وارد ‌این تیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده، تک گل بی‌اثر فجری‌ها را وارد دروازه نساجی کرد.
فجر حدود 20 سال پیش، سه بار پیاپی به فینال جام حذفی راه یافته بود اما پس از آن هرگز نتوانست آن افتخارات را تکرار کند.
در دیگر دیدار تیم‌های شیرازی، ‌ایمان سبز در ورزشگاه تختی شهر جم میهمان پارس جنوبی بود.
ترکیب پارس جنوبی جم: روزبه سینکی، محمدرضا یوسفی، عرفان ‌پورافراز، پوریا شایسته، حسین میرزاحسینی‌پور، سجاد تمیمی، رضا بلیوند، علی بشیری، علی اصغر بابایی، عرفان نوابی‌فر و رامین دهقانی.
ترکیب ‌ایمان سبز شیراز: عباس بختیاری، میلاد امیری، محمد مهدی دانشی، سعید مهرعلی، محمد جواد جلالی، حسین افراسیابی، سیداحمد حیات‌منش، افشین امیری، سلمان پارسیان، رضا نظری و محمد بهزادی.
این دیدار در پایان وقت قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در آخرین دقیقه نیمه اول وقت‌های اضافه، عرفان قهرمانی گل پیروزی بخش پارس جنوبی را وارد دروازه ‌ایمان سبز کرد تا ‌این نماینده شیراز نیز از جام حذفی کنار برود.
در سایر دیدارهای دیروز، آرمان گهر سیرجان سه بر یک در زمین خود مقابل استقلال ملاثانی تن به شکست داد. مس رفسنجان یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و  پیکان با همین نتیجه بر استقلال خوزستان غلبه کرد. نفت مسجدسلیمان هم دست به کار بزرگی زد و با پیروزی سه بر یک در انزلی، یکی از پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی یعنی ملوان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی