[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیرعامل استقلال: شما بگویید ما چه کاری باید کنیم؟، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ مدیرعامل استقلال از تلاش ‌این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آن‌ها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
علی فتح‌الله‌زاده که به صورت ناگهانی بار دیگر به صندلی مدیریت باشگاه استقلال بازگشته، از تلاش ‌این باشگاه برای حل بحران‌های مالی می‌گوید. ‌این در حالیست که پرونده‌های مربوط به محبی، استراماچونی و حتی پادووانی باعث نگرانی هواداران ‌این تیم شده است.
مدیرعامل آبی‌ها با اشاره به شرایط ‌این باشگاه برای حل مسئله محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا پرتغال می‌گوید: 90 هزار تا همین چند روز پیش در حساب‌شان بوده است. ما با ‌این اوصاف مستندات‌مان را به فیفا ارائه می‌کنیم. به آن‌ها گفتیم حضوری بدهیم قبول نکردند؛گفتیم ‌اینجا تحویل‌شان بدهیم، قبول نکردند؛ آنجا تحویل بدهیم قبول نکردند. ما باید چه کار کنیم؟ شما بگویید! با ‌این حال تمام تمرکز و تلاش باشگاه‌ این است که ‌این مشکل هر چه زودتر حل شود و استقلال با قدرت کافی ادامه مسابقات را دنبال کند.
فتح الله زاده درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه اعزام به جام جهانی 2022 قطر گفت: بچه‌ها با آمدن کی‌روش اعتماد به نفس بیشتری گرفتند. ما تیم خوبی داریم. فکر می‌کنم اگر بچه‌ها کمی ‌همت کنند، عبور از مرحله گروهی کار نشدنی نیست؛ اما ساده هم نیست. به هر حال باید قبول کنیم با تیم‌های قدرتمند جهان رقابت می‌کنیم.
مدیرعامل استقلال با اشاره به توقع بعضی کارشناسان برای کسب نتیجه در جام جهانی قطر و صعود از ‌این مرحله می‌گوید: ‌اینکه بعضی می‌گویند راحت برنده می‌شویم مانند اصطلاح «کنار گود نشستن و لِنگِش کُن» ساده است. باید داخل میدان رفت و ببینیم چند مرده حلاجیم. همه تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند به ویژه تیمی‌که ما با آن‌ها بازی می‌کنیم، تیم‌های بزرگی هستند و واقعاً کار سختی داریم. امیدوارم با غیرتی که در بچه‌ها وجود دارد به نتایج خوب برسیم.
فتح‌الله‌زاده درباره مصدومیت امید ابراهیمی‌در آستانه جام جهانی 2022 قطر نیز واکنش نشان داد و با ابراز تأسف بابت ‌این موضوع گفت: از مصدومیت امید ابراهیمی‌خیلی ناراحت شدم. در‌این چند روز پیگیر مصدومیت او بودم. متأسفانه او در شرایطی که می‌توانست به تیم ملی در دومین حضورش در جام جهانی کمک کند، ‌این رقابت‌ها را از دست داد.
وی درباره ‌اینکه در جام جهانی 2022 قطر طرفدار کدام تیم است و پیش‌بینی‌اش درباره قهرمان جام چیست، گفت: اول که طرفدار ‌ایران هستم و دلم برای کشورم می‌تپد اما در میان تیم‌های بزرگ جهان دوست دارم برزیل قهرمان شود و طرفدار آن‌ها هستم. همان طور که گفتم ‌ایران قادر خواهد بود با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد و همچنین رهبری کارلوس کی‌روش و مدیریت مناسب فدراسیون، به نتیجه خوبی در راستای رضایت اهالی فوتبال دست یابد و ‌این بزرگ‌ترین امیدواری ماست.
فتح الله زاده پیرامون برگزاری اردوی خارجی استقلال در دبی و مخالفت شورای برون مرزی با ‌این موضوع گفت: قرار است به دبی برویم. اگر بازی - تورنمنت باشد موضوع فرق می‌کند اما شورای برون مرزی با برگزاری اردو مخالفت می‌کند. ما برای مسابقه به دبی می‌رویم و مشکلی از ‌این جهت وجود نخواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی