[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس‌جمهور: مشکلات با همت جوانان و در داخل کشور قابل‌حل است، روزنامه شیراز نوین

رئیس جمهور با بیان اینکه یقین دارم با پشتیبانی که مردم از نظام جمهوری اسلامی دارند، مشکلات کشور قابل حل است، گفت: دولت بر این اعتقاد است که با همت جوانان و آحاد مردم می‌توان مشکلات کشور را رفع کرد و در این زمینه نیازی به دیگران نمی‌بینیم.
به گزارش ایرنا، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» روز جمعه در جمع مردم شهرستان خاتم با تبریک میلاد باسعادت فاطمه اطهر(س) اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه کشور نیروی کارآمد، جوان، مبتکر و خلاق است و ایران ذخایر بسیاری دارد که اگر از این ظرفیت‌ها درست بهره برداری کنیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم؛ در سال‌های گذشته باید نسبت به تأمین فرآورده‌های پتروشیمی و نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف زیرساختی اقدامات بیشتری صورت می‌گرفت؛ کارهایی که انجام شده، کامل و در زمان مناسب نبوده وگرنه بسیاری از مشکلات امروز را نداشتیم.
رئیس قوه مجریه افزود: دولت سیزدهم مصمم است که ظرفیت‌های موجود در کشور را بیش از پیش موردتوجه قرار دهد و خود را موظف می‌داند با استفاده از نیروی انسانی کارآمد، زندگی مردم را متحول کند و امروز نیاز کشور تحول است و مدیران و کارکنان نظام اداری باید نگاهشان تحولی و مبتنی بر گسترش عدالت و رفاه اجتماعی و باز کردن گره‌ها از زندگی مردم باشد.
رئیسی افزود: کشور با مشکلات زیادی از جمله کسری بودجه روبه‌رو بوده است و حل بسیاری از مشکلات، ناممکن به نظر می‌رسید؛ اما یقین دارم با پشتیبانی که مردم از نظام اسلامی دارند، مشکلی در کشور حل نشده باقی نخواهد ماند و همه مشکلات با لطف خدا، صبوری مردم و تلاش و حرکت جهادی خدمتگزاران حل می‌شود.
رئیسی خطاب به کارکنان و مدیران دولتی نیز گفت: مردم از ادارات انتظار روابط سالم دارند؛ آنها با برخی کمبودها می‌سازند، اما پارتی بازی، فساد و روابط ناسالم را نمی‌پذیرند و به هیچ وجه تبعیض را قبول نمی‌کنند. خواست قاطبه شهروندان این است که روابط اداری عادلانه باشد. رئیس جمهور افزود: خودم را موظف می‌دانم و بارها از تربیون‌ها و در دولت اعلام کرده‌ام که امروز در کشور در راستای خدمتگزاری و اجرای عدالت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. وی تصریح کرد: هیچ فساد، روابط ناسالم و پارتی بازی در این دولت پذیرفتنی نیست، فقط ناظران و بازرسان ادارات، ناظر نیستند؛ بلکه مردم بهترین ناظران هستند و باید هرجا روابط ناسالمی دیدند، پیگیری کنند و دستگاه مربوطه موظف است به صورت جدی برای رفع آنها اقدام کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی