[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عزت الله اکبری: می‌خواهم حسن یزدانی را شکست بدهم، روزنامه شیراز نوین


تسنیم/ نایب‌ قهرمان کشتی آزاد جهان تأکید کرد، او و علیرضا کریمی ‌دوست ندارند با هم کشتی بگیرند، اما حالا که هم‌وزن شده‌اند مجبور به ‌این کار هستند.
عزت‌الله اکبری درباره مبارزه اخیرش در مرحله مقدماتی مقابل علیرضا کریمی‌که با پیروزی مقابل ‌این حریف همراه شد، اظهار داشت: کشتی خوبی بود. علیرضا ماشاءالله پهلوان است. من با او رقابت زیادی دارم و‌ این موضوع هم مربوط به پنج شش سال پیش است. اصلاً هم دوست نداریم جلوی هم کشتی بگیریم دیگر مجبور شدیم.
وی که چند ماه قبل هم با کریمی ‌مبارزه کرده بود، در‌این باره تصریح کرد: قبلاً ما هیچ‌وقت هم‌وزن نبودیم، اما اخیراً که هر دو در 86 کیلو کشتی گرفتیم، با هم مبارزه کردیم. من در مسابقه قبلی که در جام تختی بود، به او باختم و ‌اینجا در لیگ او را شکست دادم. باز هم احتمال دارد در مرحله پایانی لیگ مقابل هم قرار بگیریم. علیرضا عالی است.
اکبری در مورد وضعیتش در وزن 86 کیلوگرم گفت: خدا را شکر خوبم،کم کم دارد بدنم جا می‌افتد و به ‌این وزن می‌خورد.
این کشتی‌گیر که در مرحله مقدماتی برای تیم هوتن در وزن 92 کیلوگرم هم کشتی گرفت، در‌ این مورد خاطر نشان کرد: به خاطر شرایط تیم بود، مبین عظیمی‌کشتی‌گیر 92 کیلوگرم ما به جام روسیه رفته بود. من هم آنفلوآنزا گرفته بودم، اما چون تیم به من احتیاج داشت، با احمد بذری کشتی گرفتم و باختم.
وی راجع به حضورش در چرخه انتخابی تیم ملی تصریح کرد: من هر روز تمرین دارم و شرایطم خوب است، بعد از لیگ باید در مسابقات کشوری کشتی بگیرم.
اکبری همچنین درباره رقابتش با حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: من که تلاش می‌کنم هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. کشتی است دیگر، من تمام سعی‌ام را می‌کنم و می‌خواهم او را ببرم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی